Federmann píše:Malé ohlédnutí za uplynulým rokem "AKEL - Česká Třebová 2014" Nikdy neříkej nikdy.kazzatel píše:Kde a kdy, Cimrmane ? S tebou nikde a nikdy, smiř už se s tím....
Veřejný poslech HQQF.
Testovalo se dostatečně minulý rok
Federmann píše:Malé ohlédnutí za uplynulým rokem "AKEL - Česká Třebová 2014" Nikdy neříkej nikdy.kazzatel píše:Kde a kdy, Cimrmane ? S tebou nikde a nikdy, smiř už se s tím....
Veřejný poslech HQQF.
Já vím, čekal jsem to, na jednu stranu se tím bavím, na druhou stranu je to smutné.PMA píše:Úhybné manévry
šeďour píše:Přejdu na tykání, protože se bavim se sprostým lhářem !
Vykáním bych sice vykazoval úctu staršímu člověku, ale v tomhle případě si to nezasloužíš.A stejně zas o tolik starší než já nejsi Federmanne.
Takže čemu si z mejch otázek nerozuměl ?
To ti sem ty sprostej lháři musim dávat zpětně odkaz na detailní fotku tvýho předzesilovače, kde je zřetelně vidět hrubej povrch prkýnek ?!
A co tam vůbec ty prkýnka dělaj ?
To má jako bejt nějakej retrovzhled, nebo co ? Pokud ano, tak ti tam uvnitř chyběj ovíjený spoje !
...
A laskavě už nic nepiš o oční optice.Takovou drzost si ani lhář tvýho kalibru nemůže dovolit !
Federmann píše:
Viděl jste to? Měřil jste rozmědy a drsnost povrchu? Slyšel jste někdy o oční optice?
Mnohokráte jsem o tom psal, tak to zopakuji ještě jednou, nejlepší testování je když se vymění jen jedna komponenta, tedy zákazník, obývák, zdroj signálu, nahrávky i reproduktorové soustavy za zesilovačem, či naopak.Fox_25 píše: Minulý rok se mohlo testovat jak chtělo, ale na čem by jste to potenciálnímu zákazníku pustil?
Měření bylo více jak dost:Fox_25 píše:Přijde mi že vůbec nemá změřeno jaký výkon ten zesilovač má.
Fox_25 píše:Šeďour
O vzhledu nemá cenu moc psát.
Jde o zakázkovou výrobu a vzhled je víceméně věcí zákazníka, jemu se to musí líbit, jemu seto musí hodit ke zbytku sestavy apod., předat hotový stroj, vyráběný v zájmu dokonalosti povrchu, bez dotyku ruky jeho povrchu není nikterak jednoduché.Federmann píše:, kousky vyráběné na zakázku mají vzhled, který si sám zákazník určí a zaplatí.
Jen prázdné tlachání trapně hledající Flame_waršeďour píše: ???
Nevidím jediný rozumný důvod stále, opakovaně a neustále odpovídat na trolující otázky, které byly již mnohokráte zodpovězeny nejenom v tomto vlákně, obzvláště člověku etiky prostému.šeďour píše:Proč myslíš, že hledám flamewar ? Protože se moc ptám a ty neodpovídáš, páč se ti to nehodí ?? ...
Federmann píše:Zde je zajímavé hodnocení http://forum.federmann.cz/viewtopic.php ... 7&start=10 cituji:
Dobrý večer,
je to pár dnů, co jsem daný zesilovač obdržel... Koupil jsem ho spíše ze
zvědavosti ze neuvěřitelně nízkou cenu, takže jsem si řekl, že za ty peníze
jej s radostí přenechám po neúspěšném testování někomu ke stolnímu PC...
Po zapojení zesilovače na zdroj CD přehrávače, kterých se u mě rovněž
vystřídalo mnoho, ale zůstal jsem po různých kombinací u typu SONY
CDP-XB930qs a reproduktory XAVIAN XN 270 MK II ( také jsem vystřídal mnoho
výrobců jako ku příkladu Sonus Faber, Bower and Wilkins atd, ale hlavně k
zesilovačům, kterými prošlo v mé domácnosti skutečně mnoho. Z výrobců uvedu
Accuphase, Copland, Revox, Dudek DPA 110, Classé, Audiomat, NAD, REGA,
Elevtrocompaniet atd... tedy kousky v poměrně vysoké cenové relaci. Každý z
nich byl něčím specifický, každý měl své pro a proti... Nejsem technik, jsem
uživatel, který hodnotí sluchový vjem při přednesu a abych v tom " nebyl
sám" scházíme se se známými hi-fi sty které zajímají velice kvalitní výrobky
a poslech a porovnáváme, konzultujeme...
Tím tedy odpověď na porovnání...Ale vrátím se k modulu HQQF od pana
Feedermana. V životě jsem o tomto člověku neslyšel ani slovo, až po odkazu
prodejce na jeho stránky jsem se dozvěděl, o koho se zhruba jedná... Ale
abych se vrátil ke konkrétnímu výrobku. V první řadě, co mě po zapojení
udivilo, byl nulový šum. 0 je v hudbě velice relativní pojem, jak říkám,
nejsem technický typ, ale po otočení potenciometrem na maximum ( samozřejmě
bez přehrávání skladby ), jsem neslyšel nic, co by se šumem dalo nazvat. Tak
mě napadlo, že zesilovač prostě nefunguje, i když se pomalu hřál a LED diody
na nákladní desce hřály. Tím víc mě překvapilo, že při použitém zdroji TVS
DUBNICA, není slyšet rovněž žádný ruchový vjem, však to asi znáte... Už
proto že v zesilovači není použita žádná přepážka, vše je u sebe velice
natěsno. Řekl jsem si no kdyby byl použit alespoň torroid ale
nevadí...Přesto mě okouzlila čistá a jednoduchá konstrukce, s absolutním
minimem přívodních kabelů, velice krátké dráhy a cesty, to i jako laik
dokážu rozpoznat, takže jsem si řekl, klasická snaha o hi-end řešení ale
uvidíme co zvuk ( přitom jsem se pousmál s tím, že tento ne zrovna vábně
vypadající kousek, bude na odpis ). Plastové potenciometry, které si říkám
budou minimálně chrastit jako řehtačka. Omyl. Potenciometry všechny, od
regulace stereo váhy, basy, výšky i hlasitost, jdou absolutně hladce a
neuvěřitelně čistě, není slyšet při regulaci sebemenší zvukový vjem (
samozřejmě při zapnutém zdroji ale ne statusu "play") I tak jsem si říkal že
zesilovač nebude nejspíše funkční, protože každý kus který jsem měl, prostě
nějak na takovýto podnět reagoval. Takže jsem zapnul CD, posadil se do
sedačky a čekal...
Podotýkám, že pro testy používám tisíckrát ohrané a chronicky známé
nahrávky... různých žánrů a to pouze z originálních CD médií... Ku příkladu
Enya, Tori Amos, pak různé už velmi složité věci jako jsou koncerty,
opery... Takže nazpaměť vím, který zesilovač se jak dokázal se signálem
"poprat" a co dokázal předat do reproduktorů..
Abych to zkrátil, zesilovač mě doslova a do písmene šokoval... Tak
neuvěřitelně detailní a čistý přednes, jsem do této doby neslyšel na
apraturách v hodnotě 50-100 tisíc. Nevím a nechápu, co to pan Feedermann
vymyslel ale vymyslel dle mého názoru něco, co se dá nazvat ve světě hi-fi a
v tomto případě si troufale dovolím tvrdit hi-end hi-fi něco, co nemá v
současné době v této cenové relaci obdoby. Celkový dojem je takový, že zmizí
reproduktory. Absolutně. Vy zůstáváte v naprostém obklopení hudby, o které
máte pocit, že sedíte uprostřed dění... ať už pódia s hudebníky, nebo
uprostřed se zpěvákem. Detaily, které byl schopen tento stroj přenést na
měniče repro, byly šokující - jemné mlasknutí rtů při zpěvu, nádechy, otěry
o oděvy hudebníků na pódiu, jemné zakašlání kohosi z orchestru v poslední
řadě scény atd... Z počátku jsem přemýšlel, jestli se mi to nezdá a nebo
nemám v den testu "jiné smysly" než obvykle. Tak jsem zesilovač opět
přehodil na Dudek DPA 110 který jsem dodnes používal a test zopakoval. Po
detailech ani stopa. V porovnání s HQQF zvuk přísný, nekompromisní, tvrdý...
Bez prostoru.
Takže abych dokončil Váš dotaz - druhý den jsem pozval známé z okruhu hi-fi
k poslechu s vlastními CD. Nebylo vůbec nutné měnit CD zdroj a kabely, nebyl
důvod. Po shlédnutí té hliníkové krabičky nestandardních rozměrů došlo k
výsměchu na mou stranu, proč plýtvám jejich časem abychom zde hodnotili
nějaký Transiwatt nebo nějakou školáckou konstrukci. Já jsem v klidu usadil
známé na poslechové místo a jednomu po druhém přehrál jejich sklatby.
Realita? Němý údiv, šok. Nikdo nechtěl věřit tomu, co slyší...
Toliko k Všemu dotazu. Má cesta s hledáním hi-end přístroje definitivně v
cenové relaci do 100 tisíc skončila a závist mých kolegů, kteří disponují
přístroji neskutečně vysokých hodnot zůstala. To co předvedl tento modul
HQQF je něco co se dá jen stěží popsat a co nemá v dnešním světě hi-end hifi
obdoby. Podotýkám, neslyšel jsem aparatury za půl a více milionu korun. A
ani nechci. To co mi předvedl, a nejen mně, tento výrobek, se dá označit za
dokonalost. Nicméně, zde je další debata u konce, protože to co dokáže
nabídnout tento modul, nemá srovnání a tvrdím znova - ani konkurenci...
S pozdravem MT
Federmann píše:Ty čtyři moduly jsou taky finální produkt, se skvělým zvukem, měřením a vším co k tomu patří, krom toho jsou i kompletní výrobky, viz další foto, že je někteří svéhlavě popírají, není již můj problém.
Federmann píše:Další spokojení posluchači
Federmann píše:sekale nemějte o mou realizaci péči, ani o mé příznivce a zájemce o HQQF, které neodradí ani vymítači a zaříkači HQQF, svým neustálým popíráním jejich existence, až to začíná výt trochu trapné.
Ještě jeden detail a k němu ještě měření.
Federmann píše:Co tak ještě pohled na 12vstupý předzesilovač. Pro potencionální kritiky, snad jen to, že jde o výrobky na zakázku a jejich finální podoba je převážně přáním zákazníka a ten přesně ví proč to či ono právě takto požadoval. Ukažte mi jiného výrobce v ČS prostoru pro takové zakázky.
Federmann píše:Federmann píše:Měření je více jak dost, kdo je chce vidět tak je i vidí.Basstl píše: Ukaž podobný měření, kde bude vidět limitace, obdélník a THD, ale to se neodvážíš, protože by to ten křáp nepřežil.
http://www.federmann.cz/index.php/galer ... zsahy.html
http://www.federmann.cz/index.php/vyrob ... vence.html
1,4MHz a stále je to sinus
http://www.federmann.cz/index.php/vyrob ... dance.html
25A do zkratu a stále to nehoří
sekal píše:.. Vaše simulace mě nezajímají.. .
Ono to vesměs nejsou simulace, ale měření na konkrétních kusech, již jsem si však zvykl, že jsou na fórech jen lidé, kteří nepoznají měření od simulací.
Dal jsem ukázku z tohoto vlákna, není důvod to neustále opakovat, stačí aby si to Šeďour přečetl, zjevně to ...Fox_25 píše:Šeďour má pravdu v tom že místo odpovědí uhýbáte stranou, proto se ty otázky neustále opakují.
To je mi jasné. No nedalo mi.Dieter Burmester píše:Feda si to napsal sam, popr. pod pohruzkou propadnuti k tomu donutil nejakeho studenta. To je, myslim, celkem jasne
Jo Jo, důvěřuj, ale prověřujVlado222 píše:To je mi jasné. No nedalo mi.Dieter Burmester píše:Feda si to napsal sam, popr. pod pohruzkou propadnuti k tomu donutil nejakeho studenta. To je, myslim, celkem jasne
Federmann píše:Snad zde
Federmann píše:Dobrý večer,
právě mi napsal nějaký pán z Aukra ( se jménem Danhard ) abych pokud mohu mu
zaslal názor na Váš zesilovač, takže Vám zasílám kopii, abyste věděl, že Váš
výrobek pochválím všade kde to bude jen možné:
Zpráva od: danhard, from IP: 89.24.182.242
________________________________________
Zpráva:
Zdravím,
všiml jsem si, že jste koupil zesilovač HQQF-55 2x200W,
byl by jste tak laskav a napsal mi, jak jste s ním spokojen a s čím jste to
zvukově porovnal ?
Děkuji za zprávu, Václav Daněček, Jesenice
danhard@volny.cz
Dobrý večer,
je to pár dnů, co jsem daný zesilovač obdržel... Koupil jsem ho spíše ze
zvědavosti ze neuvěřitelně nízkou cenu, takže jsem si řekl, že za ty peníze
jej s radostí přenechám po neúspěšném testování někomu ke stolnímu PC...
Po zapojení zesilovače na zdroj CD přehrávače, kterých se u mě rovněž
vystřídalo mnoho, ale zůstal jsem po různých kombinací u typu SONY
CDP-XB930qs a reproduktory XAVIAN XN 270 MK II ( také jsem vystřídal mnoho
výrobců jako ku příkladu Sonus Faber, Bower and Wilkins atd, ale hlavně k
zesilovačům, kterými prošlo v mé domácnosti skutečně mnoho. Z výrobců uvedu
Accuphase, Copland, Revox, Dudek DPA 110, Classé, Audiomat, NAD, REGA,
Elevtrocompaniet atd... tedy kousky v poměrně vysoké cenové relaci. Každý z
nich byl něčím specifický, každý měl své pro a proti... Nejsem technik, jsem
uživatel, který hodnotí sluchový vjem při přednesu a abych v tom " nebyl
sám" scházíme se se známými hi-fi sty které zajímají velice kvalitní výrobky
a poslech a porovnáváme, konzultujeme...
Tím tedy odpověď na porovnání...Ale vrátím se k modulu HQQF od pana
Feedermana. V životě jsem o tomto člověku neslyšel ani slovo, až po odkazu
prodejce na jeho stránky jsem se dozvěděl, o koho se zhruba jedná... Ale
abych se vrátil ke konkrétnímu výrobku. V první řadě, co mě po zapojení
udivilo, byl nulový šum. 0 je v hudbě velice relativní pojem, jak říkám,
nejsem technický typ, ale po otočení potenciometrem na maximum ( samozřejmě
bez přehrávání skladby ), jsem neslyšel nic, co by se šumem dalo nazvat. Tak
mě napadlo, že zesilovač prostě nefunguje, i když se pomalu hřál a LED diody
na nákladní desce hřály. Tím víc mě překvapilo, že při použitém zdroji TVS
DUBNICA, není slyšet rovněž žádný ruchový vjem, však to asi znáte... Už
proto že v zesilovači není použita žádná přepážka, vše je u sebe velice
natěsno. Řekl jsem si no kdyby byl použit alespoň torroid ale
nevadí...Přesto mě okouzlila čistá a jednoduchá konstrukce, s absolutním
minimem přívodních kabelů, velice krátké dráhy a cesty, to i jako laik
dokážu rozpoznat, takže jsem si řekl, klasická snaha o hi-end řešení ale
uvidíme co zvuk ( přitom jsem se pousmál s tím, že tento ne zrovna vábně
vypadající kousek, bude na odpis ). Plastové potenciometry, které si říkám
budou minimálně chrastit jako řehtačka. Omyl. Potenciometry všechny, od
regulace stereo váhy, basy, výšky i hlasitost, jdou absolutně hladce a
neuvěřitelně čistě, není slyšet při regulaci sebemenší zvukový vjem (
samozřejmě při zapnutém zdroji ale ne statusu "play") I tak jsem si říkal že
zesilovač nebude nejspíše funkční, protože každý kus který jsem měl, prostě
nějak na takovýto podnět reagoval. Takže jsem zapnul CD, posadil se do
sedačky a čekal...
Podotýkám, že pro testy používám tisíckrát ohrané a chronicky známé
nahrávky... různých žánrů a to pouze z originálních CD médií... Ku příkladu
Enya, Tori Amos, pak různé už velmi složité věci jako jsou koncerty,
opery... Takže nazpaměť vím, který zesilovač se jak dokázal se signálem
"poprat" a co dokázal předat do reproduktorů..
Abych to zkrátil, zesilovač mě doslova a do písmene šokoval... Tak
neuvěřitelně detailní a čistý přednes, jsem do této doby neslyšel na
apraturách v hodnotě 50-100 tisíc. Nevím a nechápu, co to pan Feedermann
vymyslel ale vymyslel dle mého názoru něco, co se dá nazvat ve světě hi-fi a
v tomto případě si troufale dovolím tvrdit hi-end hi-fi něco, co nemá v
současné době v této cenové relaci obdoby. Celkový dojem je takový, že zmizí
reproduktory. Absolutně. Vy zůstáváte v naprostém obklopení hudby, o které
máte pocit, že sedíte uprostřed dění... ať už pódia s hudebníky, nebo
uprostřed se zpěvákem. Detaily, které byl schopen tento stroj přenést na
měniče repro, byly šokující - jemné mlasknutí rtů při zpěvu, nádechy, otěry
o oděvy hudebníků na pódiu, jemné zakašlání kohosi z orchestru v poslední
řadě scény atd... Z počátku jsem přemýšlel, jestli se mi to nezdá a nebo
nemám v den testu "jiné smysly" než obvykle. Tak jsem zesilovač opět
přehodil na Dudek DPA 110 který jsem dodnes používal a test zopakoval. Po
detailech ani stopa. V porovnání s HQQF zvuk přísný, nekompromisní, tvrdý...
Bez prostoru.
Takže abych dokončil Váš dotaz - druhý den jsem pozval známé z okruhu hi-fi
k poslechu s vlastními CD. Nebylo vůbec nutné měnit CD zdroj a kabely, nebyl
důvod. Po shlédnutí té hliníkové krabičky nestandardních rozměrů došlo k
výsměchu na mou stranu, proč plýtvám jejich časem abychom zde hodnotili
nějaký Transiwatt nebo nějakou školáckou konstrukci. Já jsem v klidu usadil
známé na poslechové místo a jednomu po druhém přehrál jejich sklatby.
Realita? Němý údiv, šok. Nikdo nechtěl věřit tomu, co slyší...
Toliko k Všemu dotazu. Má cesta s hledáním hi-end přístroje definitivně v
cenové relaci do 100 tisíc skončila a závist mých kolegů, kteří disponují
přístroji neskutečně vysokých hodnot zůstala. To co předvedl tento modul
HQQF je něco co se dá jen stěží popsat a co nemá v dnešním světě hi-end hifi
obdoby. Podotýkám, neslyšel jsem aparatury za půl a více milionu korun. A
ani nechci. To co mi předvedl, a nejen mně, tento výrobek, se dá označit za
dokonalost. Nicméně, zde je další debata u konce, protože to co dokáže
nabídnout tento modul, nemá srovnání a tvrdím znova - ani konkurenci...
S pozdravem MT
Kde nic není, ani čert nebere ...šeďour píše:
A o mojí "etiku" neměj starost.
Šedoure, když nemáš zájem, tak zde nezamořuj prostředí a sublimuj, toto je mé osobní vlákno určené těm co zájem mají. Vesměs jde o originální řešení, ne nějaké kopie, kopírovat není koho.šeďour píše:Děláš z nás blbečky Federmanne ?
jeronym píše:tohle je fakt dobrý :) člověk se nestačí divit, že někdo myslí takové věci vážně.... konektory z aliexpressu :D ). že to má hrozný design,
1. Z aliexpressu jsem zatím nestihl nakupovat nic.Federmann píše:
Vskutku, toto v průmyslu, potažmo audio průmyslu ještě nikdy nikoho nenapadlo. Opravdu si myslíte že jsou lidi tak blbí? To vaše originální provedení, je originální možná tak pro vás.Federmann píše:Tolik šedourem napadaná skříň je v mém originálním provedení HM/AAA aneb Heavy Metal Audio Analog Amplifier. HM/AAA je vlastní název pro mé těžké kovové konstrukce, vycházející z požadavků na Topologii Federmann, neboť do topologie patří nejenom obvodové zapojení, ale i mechanické uspořádání skříně.
Ukažte mi podobné řešení, třeba je to ve vašich kruzích běžné, rád se přiučím.Fox_25 píše:Vskutku, toto v průmyslu, potažmo audio průmyslu ještě nikdy nikoho nenapadlo. Opravdu si myslíte že jsou lidi tak blbí? To vaše originální provedení, je originální možná tak pro vás.Federmann píše:Tolik šedourem napadaná skříň je v mém originálním provedení HM/AAA aneb Heavy Metal Audio Analog Amplifier. HM/AAA je vlastní název pro mé těžké kovové konstrukce, vycházející z požadavků na Topologii Federmann, neboť do topologie patří nejenom obvodové zapojení, ale i mechanické uspořádání skříně.
Jak by jste do toho zadního panelu asi zapustil XLR či RCA konektor, viz můj obrázek? Jakou má hmotu, jakou má tepelnou setrvačnost, jak dobře povede teplo, jak dobře stíní, jak pevně je spojen s chladičem šroubem M3, má alespoň 10mm? Nemá.Fox_25 píše:Nic neukážu, namátkou,
http://www.aliexpress.com/item/3207S-un ... 73756.html