
https://moremusic.nl/reviews/dcs/Bartok ... i-News.pdf
Fakt netuším kolik stál Pucciny nebo Debussy, které jsem slyšel a nikdy se mi to nepozdávalo. Nicméně, předpokládám, že asi dvojnásobek. Osobně si myslím, že Bartok je na klasiku tak dobrý, že asi nemá smysl kupovat nic dražšího. Ale nějaké finální závěry si nechám až po prodlouženém víkendu, který se k testíku Bartóku hodí:). Pokud teda Valda Navrátil půjčí:))
Meitner byl spojen s Luminem U1 Mini a Ayon taky. Nebral bych to jako relevantní test. Na to bych musel mít doma něco jako Vivid Giya + adekvátní zesilovače ... jsou to spíše postřehy.
Je půjčený, ale společně s X1, CD-35 je v hledáčku.Vinco píše: ↑10 dub 2020 19:06S ohladom na predosle posty predpokladam zapozicanie na dlhy vikend pre ucely otestovan.
Je to zjavne fajn stroj, z mojho pohladu by mal sluchatkovy vystup a dac navyse, ale to je len moja situacia.
Zaujimave citanie to je, ved kolko ludi uz vie vo svojich podmienkach porovnat nap. X1 a Bartok ?
Ověřeno, Bartók ve spojení s Aurenderem W20 hraje o dost lépe než ze svého síťového modulu. Pokud byste tedy po Bartóku pokukovali, tak ho zkoušejte ve spojení s nějakým špičkovým transportem ... Aurender, Lumin atd. Většina výtek je pryč a tohle je už fakt pro většinu smrtelníků end game.Yngwie píše: ↑18 čer 2020 20:45Komunikace s jedním se zahraničních vlastníků Bartóku mě utvrdila v tom, že to co mi na reprodukci chybělo k dokonalosti by možná vyřešil dedikovaný zdroj. Jeden německý kolega používá kombo Aurender W20 a Bartók a zřejmě převodník hraje podstatně lépe přes digitální vstupy než přes samotný síťový modul. Pro mě už neaktuální, ale možná vlastníky pošťouchne vyzkoušet něco navíc ..