RDacoustic
Re: RDacoustic
Pišu na forum, ne primo do RD.
Me jen pozvedlo kdyz si nekdo takto masti kapsu, ale to je moje moralni minus v tehle dobe!
Me jen pozvedlo kdyz si nekdo takto masti kapsu, ale to je moje moralni minus v tehle dobe!
Re: RDacoustic
Keď si predstavím tú prácu, čo za tým je, vyrobiť hranoly, narezať, vybrúsiť, lakovať, lepiť a ani nechcem vedieť, koľko stoviek hranolov to je. Cena materiálu je pritom zanedbateľná. Aj ja robím s drevom ako hoby a za 115000 Kč by som to nerobil. Kritizovať a držať sa hesla: všetko, čo neurobím ja je na ho..., to je typické pre pár chytrákov.Yngwie píše:Takže ty sis postavil stejný za 9 tisíc? Tak mi prosím za dvojnásobek hned udělej dva.Jirka33 píše:Difuror je krasny, cena za nej je ale krasne prepalena. 115 tis
Za 15tis bych jej koupil. Takovy difuzor mam postaven za 9tisic. Coz take budu realizovat, je to bohuzel casove narocne.
Mimochodem kde vam upadl stredovy hranol difuzeru?
Už jsem alergický na tuhle neustálou kritiku každého chytrolína, který si myslí, že si všechno vyrobí doma na koleně ... nepočítaje náklady práce, materiálu, know-how ... za tu cenu ten difuzor ani nezkopíruješ ... jen blbě tlacháš ... o měření a počítání (předpokládám, že teorie výroby kvadratického
difuzoru ti nic neříká) ani nemluvě.
Pak není divu, že toto fórum pomalu opustili všichni, co měli co říci k tématu.
Jirka33: stále niečo a niekoho zhadzuješ, pochváľ sa niekedy s tým, čo si urobil Ty. Ani nemusíš písať, za koľko, pretože Tvoj čas nič nestojí...
Všeto čo píšem, je iba môj subjektívny názor.
Re: RDacoustic
pretože Tvoj čas nič nestojí - Čas = život.
Muzes mi ukazat kde koho shazuju?!
Muzes mi ukazat kde koho shazuju?!
Re: RDacoustic
Už toho nechme... nikam to nevede. Kartáč jsi dostal . Raději se někde pochlub, jak a co jsi vyrobil a bude to lepší. Já jsem si třeba vyráběl hifi rack a taky jsem musel ledacos přehodnotit.Jirka33 píše:pretože Tvoj čas nič nestojí - Čas = život.
Muzes mi ukazat kde koho shazuju?!
Re: RDacoustic
Pěkný ... RD to není ... ale pěkný ... zkus si spočítat kolik by to stálo, kdybys to měl dát na pult (čas, materiál, marže + distribuce) ... a nebreč ... myslím, že kdybys nezačal, tak jak jsi začal, tak už jsi za hrdinu HF i se šedým difuzorem.
Re: RDacoustic
Jirko, nehrajme sa so slovíčkami. Tvoja práca je naozaj krásna. Ak si stojíš za tým, čo si písal v predchádzajúcom príspevku, že si ho vyrobil za 9000 Kč, tak by som si rád jeden u Teba objednal, ponúkam Ti 20000 Kč. Máš tam viac, ako 100% zisk. Ja osobne si čas veľmi cením, preto som písal, že by som ho za 115000 nikomu nevyrábal. Čo sa týka zhadzovania, prečítaj si svoj predchádzajúci príspevok, kde píšeš, že "cena je prepálená", sám si si ho urobil za 9000 Kč - teda niekto sa podľa Teba obohacuje. Zároveň si odporuješ a píšeš, že výroba je časovo náročná, s čím úplne súhlasím. Logicky z toho vyplýva, že čas u Teba nemá žiadnu hodnotu.Jirka33 píše:pretože Tvoj čas nič nestojí - Čas = život.
Muzes mi ukazat kde koho shazuju?!
Všeto čo píšem, je iba môj subjektívny názor.
Re: RDacoustic
Není nad to, chodit do práce zadarmo.
Michell Gyrodec/Orbe, SME V, Lyra Delos, RCM+step up trafo MgBeran, Esoteric DV60, Lumin U2 Mini+DAC Gustard X26 Pro, Audia Flight Strumento no4 mk II+Audia Flight FLS1,Tannoy Turnberry GR+ST100, Niagara 5000+1200, hrom, hurikán, drak a pták Ohnivák.
-
- Příspěvky: 39
- Registrován: 25 zář 2015 12:04
- Bydliště: Rožnov p.R.
- Kontaktovat uživatele:
Re: RDacoustic
Krátký sestřih z Audio video show Praha 2018 zde:
https://youtu.be/UVgwz6hCDlc
https://youtu.be/UVgwz6hCDlc
-
- Příspěvky: 39
- Registrován: 25 zář 2015 12:04
- Bydliště: Rožnov p.R.
- Kontaktovat uživatele:
RDacoustic QRD 67
Zdravím,
jen pro upřesnění cena QRD67 na českém trhu je 85 000kč s DPH a marži obchodníka.
Difuzor se skládá z 4600 ks hranolku 25x25mm a je použito 67 různých velikostí (3-250mm).
Jen řezání zabere 20 hodin intenzivní práce dvěma lidem. Váha je 200kg.
Jen pro ilustraci ,máme za sebou 9 výstav po evropě a cena výstavy je z náklady kolem 50 000kč za jednu.
Mnichov je cenově 2x300 000kč (2016/2017) , (za prostor 575 000kč) naštěstí jsme tam byli i s partnery.
Máme za sebou 7 úspěšných testu což je cca 200 000kč. A to se nebavím o daních a pronájmu prostoru na výrobu a poslechovka také něco stojí...
Další nemalé prostředky stojí marketing.
A vývoj nových produktů stojí desetitisíce korun. U Evolutionu to byli statisíce korun ...
Pokud někdo má stále pocit ,že na tom vaříme tak má z matematiky za pět.
Děkujeme všem příznivcům že nám drží palce . Konkurence je veliká ,ale i tak máme úspěšné prodeje
Z Letošní Prahy jsme odváželi jen molitany a to hovoří za vše :-) (někteří nás volili jako nejlepší zvuk výstavy (věřte-nevěřte )
Doufám že to nevyzní jako reklama, jen jsem chtěl přiblížit kolik co stojí a že provoz firmy stojí nemalé náklady a to se musí promítnout do ceny
výrobku.
Hudbě zdar.
RDacoustic s.r.o.
Radovan Řehořek
jen pro upřesnění cena QRD67 na českém trhu je 85 000kč s DPH a marži obchodníka.
Difuzor se skládá z 4600 ks hranolku 25x25mm a je použito 67 různých velikostí (3-250mm).
Jen řezání zabere 20 hodin intenzivní práce dvěma lidem. Váha je 200kg.
Jen pro ilustraci ,máme za sebou 9 výstav po evropě a cena výstavy je z náklady kolem 50 000kč za jednu.
Mnichov je cenově 2x300 000kč (2016/2017) , (za prostor 575 000kč) naštěstí jsme tam byli i s partnery.
Máme za sebou 7 úspěšných testu což je cca 200 000kč. A to se nebavím o daních a pronájmu prostoru na výrobu a poslechovka také něco stojí...
Další nemalé prostředky stojí marketing.
A vývoj nových produktů stojí desetitisíce korun. U Evolutionu to byli statisíce korun ...
Pokud někdo má stále pocit ,že na tom vaříme tak má z matematiky za pět.
Děkujeme všem příznivcům že nám drží palce . Konkurence je veliká ,ale i tak máme úspěšné prodeje
Z Letošní Prahy jsme odváželi jen molitany a to hovoří za vše :-) (někteří nás volili jako nejlepší zvuk výstavy (věřte-nevěřte )
Doufám že to nevyzní jako reklama, jen jsem chtěl přiblížit kolik co stojí a že provoz firmy stojí nemalé náklady a to se musí promítnout do ceny
výrobku.
Hudbě zdar.
RDacoustic s.r.o.
Radovan Řehořek
Re: RDacoustic
Ja som Vas pocul pred dvoma rokmi v Mnichove. Vobec nic som o Vas nevedel ale Vas zvuk bol vtedy pre mna jeden z naj z celej vystavy. Je mi jedno za kolko predavate svoje produkty je to Vasa vec. Drzim Vam palce.
Re: RDacoustic
Já držím palce, také. A znovu opakuji, ten kdo do vize vloží své prostředky, znalosti a um, zasluhuje respekt a uznání. A navíc i mi se ten zvuk líbí.whisp píše:Ja som Vas pocul pred dvoma rokmi v Mnichove. Vobec nic som o Vas nevedel ale Vas zvuk bol vtedy pre mna jeden z naj z celej vystavy. Je mi jedno za kolko predavate svoje produkty je to Vasa vec. Drzim Vam palce.
Sonus Faber Olympica I, Meitner MA3, Copland CTA 408, Acrolink, Tellurium Q, Shunyata Research
Re: RDacoustic
Kdo má nějaké pochybnosti o zvukové kvalitě této značky,doporučuji poslechnout,stojí to za to Neříkám,že je to můj šálek kávy,ale zvuk impozantní,dílenské zpracování taktéž.Drzim jim palce od začátku a kdo je proti,tak tyhle bedny ještě neslyšel.
-
- Příspěvky: 808
- Registrován: 12 led 2016 19:42
Re: RDacoustic
Já poslechl. Nejednou a na více místech. A pochybnosti o zvukové kvalitě Evolutionů mám, zvlášť vzhledem k ceně 400 tis. Kč.
Jako jejich nesporné plus vidím citlivost a z toho plynoucí dynamiku zvlášť na středech a lehkost, samozřejmost zvuku. Do jisté míry je plusem i prostorovost, ale jen v jediném správném malinkém místě poslechu - reprosoustavy jsou nejspíš velmi směrující (prudký pokles mimo osu).
Co mě ale doslova tahá za uši, je uřvanost daná nejspíš silně nevyrovnanou frekvenční charakteristikou danou použitím jednoho širokopásmového reproduktoru. Nejpatrnější je to na komplexní hudbě (symfonický orchestr, tvrdší rock, jazzový big band) a vyšší hlasitosti. Evolutiony prostě tlačí svůj zabarvený zvuk do čehokoliv, co se do nich pustí. Na okrajích pásem je slyšet silný kompromis daný použitím jediného reproduktoru - moc velkého na čisté plné neagresivní výšky a moc malého na prokreslené rozlišené autoritativní basy. Není divu, že výrobce tak úzkostlivě tají frekvenční a směrovou charakteristiku.
Konkrétně basy jsou pro mé uši nejslabší ze zvukových charakteristik. Čím hloubš, tím blátivější a "stejnobasovější". Zvlášť při uvědomění si ceny beden to překvapí. Chybí ten pocit, že basy prostě jsou v místnosti a jsou cítit nejen sluchem. Ale to je daň za malou plochu reproduktoru.
Věřím, že si tyhle bedny své posluchače najdou. Nebudou to podle mého názoru ale lidé, kteří hledají univerzální bednu s plnohodnotným rovným a neutrálním zvukem, ale spíš ti, kteří vyhledávají specificky zabarvený zvuk pro úzké žánry jejich muziky. Kteří hledají spíš lifestylový doplněk než komponent zaměřený na co nejlepší (=nejméně destruktivní) reprodukci zvuku.
Jako jejich nesporné plus vidím citlivost a z toho plynoucí dynamiku zvlášť na středech a lehkost, samozřejmost zvuku. Do jisté míry je plusem i prostorovost, ale jen v jediném správném malinkém místě poslechu - reprosoustavy jsou nejspíš velmi směrující (prudký pokles mimo osu).
Co mě ale doslova tahá za uši, je uřvanost daná nejspíš silně nevyrovnanou frekvenční charakteristikou danou použitím jednoho širokopásmového reproduktoru. Nejpatrnější je to na komplexní hudbě (symfonický orchestr, tvrdší rock, jazzový big band) a vyšší hlasitosti. Evolutiony prostě tlačí svůj zabarvený zvuk do čehokoliv, co se do nich pustí. Na okrajích pásem je slyšet silný kompromis daný použitím jediného reproduktoru - moc velkého na čisté plné neagresivní výšky a moc malého na prokreslené rozlišené autoritativní basy. Není divu, že výrobce tak úzkostlivě tají frekvenční a směrovou charakteristiku.
Konkrétně basy jsou pro mé uši nejslabší ze zvukových charakteristik. Čím hloubš, tím blátivější a "stejnobasovější". Zvlášť při uvědomění si ceny beden to překvapí. Chybí ten pocit, že basy prostě jsou v místnosti a jsou cítit nejen sluchem. Ale to je daň za malou plochu reproduktoru.
Věřím, že si tyhle bedny své posluchače najdou. Nebudou to podle mého názoru ale lidé, kteří hledají univerzální bednu s plnohodnotným rovným a neutrálním zvukem, ale spíš ti, kteří vyhledávají specificky zabarvený zvuk pro úzké žánry jejich muziky. Kteří hledají spíš lifestylový doplněk než komponent zaměřený na co nejlepší (=nejméně destruktivní) reprodukci zvuku.
RI Audio PLF 10A --- Ayon CD 35 Signature --- Parasound A21 --- Revel F208
Re: RDacoustic
RD nejsou evidentně universální soustavy a je to kompromis určitým směrem s tím, že to kompenzuje v jiných aspektech. Já bych si je nekoupil ale věřím, že není problém najít posluchače kteří poslouchají jen určité hudební žánry a při relativně nízké hlasitosti.
MSB DATA CD IV Sign. ->i2s AAI Assoluto+ -> MSB DAC IV Sign. (Femto 77) -> Valhalla2 XLR->MSB S200 -> Vivid B1 (Accuphase PS-1200+SR Grounding Block; Shakti; akust.).
Re: RDacoustic
Musím súhlasiť s popisom charakteru zvuku. I keď som ich počul len na minuloročnej výstave v Budapešti, so skladbou Take Five od Brubecka, ktorú nepokladám až za takú náročnú sa im vzhľadom na ich zvukový prejav skoro podarilo vyprázdniť ich predvádzaciu miestnosť. Avšak vzhľadom k tomu, že to bola len výstava si myslím, že za normálnych okolností môžu podať solídny zvuk.PítrsPraha píše:Já poslechl. Nejednou a na více místech. A pochybnosti o zvukové kvalitě Evolutionů mám, zvlášť vzhledem k ceně 400 tis. Kč.
Jako jejich nesporné plus vidím citlivost a z toho plynoucí dynamiku zvlášť na středech a lehkost, samozřejmost zvuku. Do jisté míry je plusem i prostorovost, ale jen v jediném správném malinkém místě poslechu - reprosoustavy jsou nejspíš velmi směrující (prudký pokles mimo osu).
Co mě ale doslova tahá za uši, je uřvanost daná nejspíš silně nevyrovnanou frekvenční charakteristikou danou použitím jednoho širokopásmového reproduktoru. Nejpatrnější je to na komplexní hudbě (symfonický orchestr, tvrdší rock, jazzový big band) a vyšší hlasitosti. Evolutiony prostě tlačí svůj zabarvený zvuk do čehokoliv, co se do nich pustí. Na okrajích pásem je slyšet silný kompromis daný použitím jediného reproduktoru - moc velkého na čisté plné neagresivní výšky a moc malého na prokreslené rozlišené autoritativní basy. Není divu, že výrobce tak úzkostlivě tají frekvenční a směrovou charakteristiku.
Konkrétně basy jsou pro mé uši nejslabší ze zvukových charakteristik. Čím hloubš, tím blátivější a "stejnobasovější". Zvlášť při uvědomění si ceny beden to překvapí. Chybí ten pocit, že basy prostě jsou v místnosti a jsou cítit nejen sluchem. Ale to je daň za malou plochu reproduktoru.
Věřím, že si tyhle bedny své posluchače najdou. Nebudou to podle mého názoru ale lidé, kteří hledají univerzální bednu s plnohodnotným rovným a neutrálním zvukem, ale spíš ti, kteří vyhledávají specificky zabarvený zvuk pro úzké žánry jejich muziky. Kteří hledají spíš lifestylový doplněk než komponent zaměřený na co nejlepší (=nejméně destruktivní) reprodukci zvuku.
Ayon-AudioNote-Pathos-HarmonicTechnology-SonusFaber-PSAudio-Lessloss-Benalex-akusticky upravená miestnosť