Zkušenost s nákupem na Audionirvana.cz
Zkušenost s nákupem na Audionirvana.cz
Chtěl bych zde uvést svoji zkušenost s nákupem na eshopu tohoto prodejce.
Na eshopu audionirvana.cz byly inzerovány dvě nabídky na prodej sady XLR Oyaide konektorů. Jedna na dva kusy a druhá na čtyři. V prosinci jsem si nejdříve objednal čtyři kusy. Zásilka dorazila, vše proběhlo bez problému. Potom jsem se rozhodl koupit ještě dva kusy. Udělal jsem na eshopu objednávku na dva kusy, ale ta bohužel nešla kvůli nějakým technickým problémům dokončit. Zavolal jsem tedy p. Helvichovi, že je tam nějaký technický problém a že je proto objednávám takto po telefonu a objednávku mu ještě pošlu mailem. Při tel. hovoru mně p. Helvich slíbil / potvrdil, že mně 2 ks konektorů prodá.
Následně mně ale p. Helvich poslal mail, že mně dva kusy momentálně neprodá, protože má poslední set 4 ks a ten musí nechat někomu, kdo si koupí všechny čtyři kusy. Pokud chci koupit dva kusy, tak musím počkat do února, až mu přijde další zboží.
Když jsem mu odpověděl, proč bych měl čekat dva měsíce, když inzeruje prodej sady 2 ks, která je na eshopu uvedena i je fyzicky skladem, mně jednou větou odepsal, že mně prodá pouze 4 ks.
Takže to v kostce shrnu - obchodník inzeruje prodej konkrétního zboží, u něj je uvedeno, že je k dispozici / skladem. K dispozici je i fyzicky, takže se nejedná o případ jaký vidíme u některých jiných eshopů, kde sice uvádí zboží skladem, ale fyzicky ho nemají a řeší to až s objednávkou.
Obchodník nejdříve dodání tohoto zboží potvrdí, následně vám ale sdělí, že i když ho má, tak vám ho teď neprodá, protože je pro něj obchodně zajímavější prodat někomu, kdo ještě ani v tuto chvíli "není" čtyři kusy, než vám dva a vy pokud chcete si počkejte dva měsíce. No a nakonec "třešnička na dortu" ... vám napíše, že vám prodá pouze čtyři kusy. Hotovo, vyřízeno.
Na základě této zkušenosti se nedivím, že někteří zdejší "obchodníci" mají takovou pověst, jakou mají a lidé si zboží raději koupí od zahraničních prodejců.
Na eshopu audionirvana.cz byly inzerovány dvě nabídky na prodej sady XLR Oyaide konektorů. Jedna na dva kusy a druhá na čtyři. V prosinci jsem si nejdříve objednal čtyři kusy. Zásilka dorazila, vše proběhlo bez problému. Potom jsem se rozhodl koupit ještě dva kusy. Udělal jsem na eshopu objednávku na dva kusy, ale ta bohužel nešla kvůli nějakým technickým problémům dokončit. Zavolal jsem tedy p. Helvichovi, že je tam nějaký technický problém a že je proto objednávám takto po telefonu a objednávku mu ještě pošlu mailem. Při tel. hovoru mně p. Helvich slíbil / potvrdil, že mně 2 ks konektorů prodá.
Následně mně ale p. Helvich poslal mail, že mně dva kusy momentálně neprodá, protože má poslední set 4 ks a ten musí nechat někomu, kdo si koupí všechny čtyři kusy. Pokud chci koupit dva kusy, tak musím počkat do února, až mu přijde další zboží.
Když jsem mu odpověděl, proč bych měl čekat dva měsíce, když inzeruje prodej sady 2 ks, která je na eshopu uvedena i je fyzicky skladem, mně jednou větou odepsal, že mně prodá pouze 4 ks.
Takže to v kostce shrnu - obchodník inzeruje prodej konkrétního zboží, u něj je uvedeno, že je k dispozici / skladem. K dispozici je i fyzicky, takže se nejedná o případ jaký vidíme u některých jiných eshopů, kde sice uvádí zboží skladem, ale fyzicky ho nemají a řeší to až s objednávkou.
Obchodník nejdříve dodání tohoto zboží potvrdí, následně vám ale sdělí, že i když ho má, tak vám ho teď neprodá, protože je pro něj obchodně zajímavější prodat někomu, kdo ještě ani v tuto chvíli "není" čtyři kusy, než vám dva a vy pokud chcete si počkejte dva měsíce. No a nakonec "třešnička na dortu" ... vám napíše, že vám prodá pouze čtyři kusy. Hotovo, vyřízeno.
Na základě této zkušenosti se nedivím, že někteří zdejší "obchodníci" mají takovou pověst, jakou mají a lidé si zboží raději koupí od zahraničních prodejců.
Re: Zkušenost s nákupem na Audionirvana.cz
A kdo ví zda prodává originální zboží.
Re: Zkušenost s nákupem na Audionirvana.cz
Poptej Diokaudio. Je to dovozce. AN je odebírá od něho.
Michell Gyrodec/Orbe, SME V, Lyra Delos, RCM+step up trafo MgBeran, Esoteric DV60, Lumin U2 Mini+DAC Gustard X26 Pro, Audia Flight Strumento no4 mk II+Audia Flight FLS1,Tannoy Turnberry GR+ST100, Niagara 5000+1200, hrom, hurikán, drak a pták Ohnivák.
Re: Zkušenost s nákupem na Audionirvana.cz
Jjo dik. Vím o tom.
-
- Příspěvky: 166
- Registrován: 25 pro 2019 23:22
Re: Zkušenost s nákupem na Audionirvana.cz
Dobry den,moj nazor je ze napriek predajcovej chybe,ktora sa zial proste deje uplne bezne, vam slusne vysvetlil, preco vam dva kusy nepreda a dostal ste nahradny termin.Snad ste neocakaval inu odpoved, ked ste si opat nastojil na svojom napriek tomu,ze vam to vysvetlil?Dalej vobec nerozumiem vasmu prispevku,ktory rovnako uvadzate na inom fore a vobec ho potrebujete rozoberat.Nemal ste ziadny problem pri prvej objednavke a pri druhej vam to vysvetlil.Ja osobne to nepokladam za zlu skusenost, alebo neslusne jednanie obchodnika.
Hlavné stereo: (Auralic Aries mini + SP audio power supply -> Chord Hugo TT2 -> Ayre K5Xe -> Ayre V5Xe -> Dynaudio Contour 20i)+GIK Acoustics
Slúchadlá: Hifiman Ananda s Chordom; Apple Airpods 3th. gen.
Slúchadlá: Hifiman Ananda s Chordom; Apple Airpods 3th. gen.
Re: Zkušenost s nákupem na Audionirvana.cz
S panem Helvichem jsem obchodoval několikrát, pár věcí ode mne kdysi koupil, pak jsem já objednal 2x již od firmy Audionirvana. Vše proběhlo naprosto v pořádku, žádný náznak čehokoli nesolidního.
Re: Zkušenost s nákupem na Audionirvana.cz
Taky mám s pár nákupy od pana Helvicha jen pozitivní zkušenosti. Kabely jsou originál, soudě dle zpracování, balení a zvuku
Re: Zkušenost s nákupem na Audionirvana.cz
Příspěvek jsem zde dal proto, aby si i ostatní "uživatelé" mohli udělat obrázek o tom, jak někteří "obchodníci" přistupují k zákazníkům. Rozhodně nemám potřebu to s někým dále rozebírat.matus_pigy píše: ↑13 dub 2024 08:57 Dobry den,moj nazor je ze napriek predajcovej chybe,ktora sa zial proste deje uplne bezne, vam slusne vysvetlil, preco vam dva kusy nepreda a dostal ste nahradny termin.Snad ste neocakaval inu odpoved, ked ste si opat nastojil na svojom napriek tomu,ze vam to vysvetlil?Dalej vobec nerozumiem vasmu prispevku,ktory rovnako uvadzate na inom fore a vobec ho potrebujete rozoberat.Nemal ste ziadny problem pri prvej objednavke a pri druhej vam to vysvetlil.Ja osobne to nepokladam za zlu skusenost, alebo neslusne jednanie obchodnika.
Přečtěte si znovu můj prvotní příspěvek. Z vaší reakce na něj mám pocit, že jste ne úplně pochopil podstatu toho, co jsem v něm napsal.
Jestli považujete za normální, že prodejce oficiálně inzeruje nějaké zboží, nejdříve vám jeho dodání potvrdí, potom vám ho potvrdí, ale už s nějakou další podmínkou a nakonec vám řekne, že vám ho nedodá, tak mně rozhodně ne. Toto se u vás na Slovensku děje běžně, jak píšete??
Já považuji za férový přístup, že se k tomu prodejce postaví čelem, zboží vám prodá i kdyby měl na něm třeba něco tratit (což ale není tento případ), ale zachová si tvář a dostojí svým závazkům ... chybu udělal on a ne zákazník, proč by to měl tedy přenášet na něj. A to nemluvím o tom, že to slíbil, potom, změnil, atd.
A jestli nějaká předchozí objednávka proběhla v pořádku s tímto nemá absolutně nic společného. Solidního prodejce poznáte tehdy, až když nějaký problém vznikne. To je stejné jako s pojišťovnou, dokud jí platíte peníze a nic od ní nepotřebujete, tak také není žádný problém. Ten nastane třeba až, když máte např. pojistnou událost a tok peněz se má otočit na druhou stranu.
Dal jsem podnět na ČOI a dle závěrečných informací od nich dostal za tento postup pokutu.
Tímto diskuzi na toto téma končím. Každý ať si z tohoto vezme co chce.
Re: Zkušenost s nákupem na Audionirvana.cz
Je skvele, ze vdaka ludom ako ty, ktori nenechaju ziadnu nepravost nepovsimnutu, je tento svet zase o kusok lepsim miestom.
Dufam, ze po sprave, ze drobny predajca dostal pokutu, si zaspaval s pocitom dobre vykonanej prace.
Ak by urcite tazka trauma z nemoznosti kupit len 2 konektoy pretrvavala, nevahaj a vyhladaj pomoc.
Dufam, ze po sprave, ze drobny predajca dostal pokutu, si zaspaval s pocitom dobre vykonanej prace.
Ak by urcite tazka trauma z nemoznosti kupit len 2 konektoy pretrvavala, nevahaj a vyhladaj pomoc.
Martin Logan Renaissance 15A, Focus C18+ 13xMCH/Beckersounds subwoofers 8x18in/8*2500W/Purifi&NCore
Trinnov Altitude 32/LINN Akurate&Organik 9.8.7, Sony 4K Laser Screen 124in Panasonic UB9000
Akustika GIK Snake Oil - Isoacoustics, Mogami, Kimber.
Trinnov Altitude 32/LINN Akurate&Organik 9.8.7, Sony 4K Laser Screen 124in Panasonic UB9000
Akustika GIK Snake Oil - Isoacoustics, Mogami, Kimber.
Re: Zkušenost s nákupem na Audionirvana.cz
Aj ja Ti "gratulujem" k obrovskému "úspechu". Môžeš byť na seba hrdý - zas je svet o niečo spravodlivejší !!!MMM píše: ↑14 dub 2024 22:03Příspěvek jsem zde dal proto, aby si i ostatní "uživatelé" mohli udělat obrázek o tom, jak někteří "obchodníci" přistupují k zákazníkům. Rozhodně nemám potřebu to s někým dále rozebírat.matus_pigy píše: ↑13 dub 2024 08:57 Dobry den,moj nazor je ze napriek predajcovej chybe,ktora sa zial proste deje uplne bezne, vam slusne vysvetlil, preco vam dva kusy nepreda a dostal ste nahradny termin.Snad ste neocakaval inu odpoved, ked ste si opat nastojil na svojom napriek tomu,ze vam to vysvetlil?Dalej vobec nerozumiem vasmu prispevku,ktory rovnako uvadzate na inom fore a vobec ho potrebujete rozoberat.Nemal ste ziadny problem pri prvej objednavke a pri druhej vam to vysvetlil.Ja osobne to nepokladam za zlu skusenost, alebo neslusne jednanie obchodnika.
Přečtěte si znovu můj prvotní příspěvek. Z vaší reakce na něj mám pocit, že jste ne úplně pochopil podstatu toho, co jsem v něm napsal.
Jestli považujete za normální, že prodejce oficiálně inzeruje nějaké zboží, nejdříve vám jeho dodání potvrdí, potom vám ho potvrdí, ale už s nějakou další podmínkou a nakonec vám řekne, že vám ho nedodá, tak mně rozhodně ne. Toto se u vás na Slovensku děje běžně, jak píšete??
Já považuji za férový přístup, že se k tomu prodejce postaví čelem, zboží vám prodá i kdyby měl na něm třeba něco tratit (což ale není tento případ), ale zachová si tvář a dostojí svým závazkům ... chybu udělal on a ne zákazník, proč by to měl tedy přenášet na něj. A to nemluvím o tom, že to slíbil, potom, změnil, atd.
A jestli nějaká předchozí objednávka proběhla v pořádku s tímto nemá absolutně nic společného. Solidního prodejce poznáte tehdy, až když nějaký problém vznikne. To je stejné jako s pojišťovnou, dokud jí platíte peníze a nic od ní nepotřebujete, tak také není žádný problém. Ten nastane třeba až, když máte např. pojistnou událost a tok peněz se má otočit na druhou stranu.
Dal jsem podnět na ČOI a dle závěrečných informací od nich dostal za tento postup pokutu.
Tímto diskuzi na toto téma končím. Každý ať si z tohoto vezme co chce.
Čo sa mňa týka, aj keby si odo mňa chcel kúpiť niečo, čo neviem predať, Tebe by som to rozhodne nepredal. Ešteže končíš túto diskusiu.
Predpokladám, že u Vás doma potraviny nakupuje manželka. keby si to robil Ty, asi by ste boli všetci hladní.
Všeto čo píšem, je iba môj subjektívny názor.
Re: Zkušenost s nákupem na Audionirvana.cz
„Na světě je zavedeno, že spousta hloupých si hraje na chytré. Z chytrých, kterých je na světě nedostatek, jen ti nejchytřejší si hrají na hloupé.“
Re: Zkušenost s nákupem na Audionirvana.cz
Obdivujem Tvoju sebakritiku
Všeto čo píšem, je iba môj subjektívny názor.
Re: Zkušenost s nákupem na Audionirvana.cz
Těsně vedle.
Re: Zkušenost s nákupem na Audionirvana.cz
Trapná historka, kterou začíná tohle vlákno a následná diskuze mi připoměla, jak si před lety u nás na e shopu zákazník koupil síťovou vidlici, zřejmě na výrobu vlastního síťovýho kabelu.
A pak strašně rozhořčeně reagoval veřejně na fóru, že k tý koupený síťový vidlici nedostal českej návod k zapojení.Pár lidí se mu samozřejmě vysmálo, že pokud neví, jak se zapojuje síťová vidlice, že se do toho nemá sám pouštět a, že má ve svým okolí vyhledat pomoc elektrikáře, ale diskuze byla kolem toho tenkrát výživná.
Pracoval jsem dvacet let za pultem.Prodával jsem elektronický součástky, elektro instalační materiál, kabely, atd.Dával jsem rady, od jednoduchejch (hodnotu odporu ke svítivý diodě, zapojení vypínače k lampičce, montáž prodlužovací lišty) až ke složitějším (instalace anténního systému, vyhledání náhradních součástek v katalogu, pomoc se servisem, atd.).
Setkával jsem se jako vedoucí prodejny a servisu často s ČOI.
A od nich jsem dostal radu...neříkejte lidem, jak se zapojuje vypínač, vidlice, nebo zásuvková lišta.Pokud to nevědí, ať se do toho nepouštějí.
A taky od nich vím, že ČOI chodí do slušnejch firem jen na udání.
Namátkově choděj jen do tržnic.
Držím Audionirvana.cz palce, ať mu jde podnikání (rád se dívám na videa s výrobou kabelů a instalací konektorů) a přeju míň hloupejch zákazníků.
A pak strašně rozhořčeně reagoval veřejně na fóru, že k tý koupený síťový vidlici nedostal českej návod k zapojení.Pár lidí se mu samozřejmě vysmálo, že pokud neví, jak se zapojuje síťová vidlice, že se do toho nemá sám pouštět a, že má ve svým okolí vyhledat pomoc elektrikáře, ale diskuze byla kolem toho tenkrát výživná.
Pracoval jsem dvacet let za pultem.Prodával jsem elektronický součástky, elektro instalační materiál, kabely, atd.Dával jsem rady, od jednoduchejch (hodnotu odporu ke svítivý diodě, zapojení vypínače k lampičce, montáž prodlužovací lišty) až ke složitějším (instalace anténního systému, vyhledání náhradních součástek v katalogu, pomoc se servisem, atd.).
Setkával jsem se jako vedoucí prodejny a servisu často s ČOI.
A od nich jsem dostal radu...neříkejte lidem, jak se zapojuje vypínač, vidlice, nebo zásuvková lišta.Pokud to nevědí, ať se do toho nepouštějí.
A taky od nich vím, že ČOI chodí do slušnejch firem jen na udání.
Namátkově choděj jen do tržnic.
Držím Audionirvana.cz palce, ať mu jde podnikání (rád se dívám na videa s výrobou kabelů a instalací konektorů) a přeju míň hloupejch zákazníků.
Audio mini PC, napájení iFi, DAC Topping D30 PRO, zesilovač HEGEL H300, NextWaveSS PK Audio, reprokabel Kabelguru Reptilian Silver, XLR kabel Kabelguru Ultra
-
- Příspěvky: 79
- Registrován: 27 pro 2021 20:35
Re: Zkušenost s nákupem na Audionirvana.cz
No od tebe to sedí. Co koupi USB kabel HAMA, dá oplet, a prodává mnohem dráž jako svůj kabel KabelGuru. Stále na vedlejším fóru čeká zákazník na tvoji odpověď, co to ma znamenat. Po tom co mu kabel začal blbnout, a on jej nakonec byl nucen otevřít.
-
- Příspěvky: 79
- Registrován: 27 pro 2021 20:35
Re: Zkušenost s nákupem na Audionirvana.cz
'' Kabelguru.cz a USB Lite kabel - zklamání''B. M. C. G. píše: ↑20 dub 2024 12:13 No od tebe to sedí. Co koupi USB kabel HAMA, dá oplet, a prodává mnohem dráž jako svůj kabel KabelGuru. Stále na vedlejším fóru čeká zákazník na tvoji odpověď, co to ma znamenat. Po tom co mu kabel začal blbnout, a on jej nakonec byl nucen otevřít.
Re: Zkušenost s nákupem na Audionirvana.cz
Je to jednoduchý.
Pokud se mě konkrétně někdo na něco zeptá, tak mu odpovím.Ale pokud někdo píše na fórum, buď aby si obecně postěžoval všem, nebo se jen vztekle vyblil, je na mě, jestli budu reagovat nebo ne.
Je to jako s tím plochým kabelem kdysi, před lety.
Ti, co si ho koupili, tak si ho vyzkoušeli proti tomu, co měli zapojený doma.A většina už ho nevrátila.Ti, co ho vrátili, nebyli spokojeni se vzhledem, nebo chtěli jinej zvuk.
Pak byli ti, co si ho chtěli nechat, ale měli nějakou výhradu (ke vzhledu, nebo konstrukci).A těm jsem vyhověl úpravou (konstrukční, nebo vzhledovou).
Tyhle úpravy, nebo změny probíhaly v rámci reklamace, nebo dohody.
Zdarma.
Ten pán, co si poškodil plochej kabel vysavačem, měl dvě možnosti.Nechat si kabel opravit (zdarma, jen za cenu poštovnýho), nebo si stěžovat na fóru.
Zvolil druhou možnost.
Tohle platí vždycky.Oprava či vrácení peněz, nebo reakce na veřejný fórum.Pak je na mě, jestli na to budu reagovat.Mě osobně se na nic neptal.
Pokud se mě konkrétně někdo na něco zeptá, tak mu odpovím.Ale pokud někdo píše na fórum, buď aby si obecně postěžoval všem, nebo se jen vztekle vyblil, je na mě, jestli budu reagovat nebo ne.
Je to jako s tím plochým kabelem kdysi, před lety.
Ti, co si ho koupili, tak si ho vyzkoušeli proti tomu, co měli zapojený doma.A většina už ho nevrátila.Ti, co ho vrátili, nebyli spokojeni se vzhledem, nebo chtěli jinej zvuk.
Pak byli ti, co si ho chtěli nechat, ale měli nějakou výhradu (ke vzhledu, nebo konstrukci).A těm jsem vyhověl úpravou (konstrukční, nebo vzhledovou).
Tyhle úpravy, nebo změny probíhaly v rámci reklamace, nebo dohody.
Zdarma.
Ten pán, co si poškodil plochej kabel vysavačem, měl dvě možnosti.Nechat si kabel opravit (zdarma, jen za cenu poštovnýho), nebo si stěžovat na fóru.
Zvolil druhou možnost.
Tohle platí vždycky.Oprava či vrácení peněz, nebo reakce na veřejný fórum.Pak je na mě, jestli na to budu reagovat.Mě osobně se na nic neptal.
Audio mini PC, napájení iFi, DAC Topping D30 PRO, zesilovač HEGEL H300, NextWaveSS PK Audio, reprokabel Kabelguru Reptilian Silver, XLR kabel Kabelguru Ultra
-
- Příspěvky: 79
- Registrován: 27 pro 2021 20:35
Re: Zkušenost s nákupem na Audionirvana.cz
Jak vidím, je to marný, je to marný, je to marný.
Re: Zkušenost s nákupem na Audionirvana.cz
Jirka ako mas porieseny stream? Mozes zdielat ako to mas urobene? Dikes.
Gramo: Denon DP-80 DasPlinth, Ramena:Bokrand 12”,Denon DA-309 10”,Prenosky: AT33MonoAnni, EMT JSD6G, Phono: PJ RS + LPS (Rix), SUT: Entre ET-100 (MySonicLab), Preamp: SPX 2010, Koncak: SPX A40 (A class), Repro: STH12 , Filter: NA, Kable: Rix,NA,Viborg,YT