Probouzejí se bývalé jedničky http://www.eu.onkyo.com/en/amplifier-348.html
Tohle se mi líbí, pěkný macek a cena bezkonkurenční
Nejnovější model high-endového stereo zesilovače s maximálním výkonem 170 W na kanál. Je určen skutečným audiofilům, kteří se nespokojí s kompromisy. Špičková signálová kvalita vychází z unikátní sady pokročilých technologií AWRAT (Advanced Wide Range Amplifier Technology). AWRAT mimo jiné zahrnuje technologii DIDRC (Dynamic Intermodulation Distortion Reduction Circuitry), která byla speciálně navržena pro Hi-Fi komponenty a efektivně snižuje obtěžující šum v nejvyšších frekvencích. Do množiny význačným rysů AWRAT dále patří tzv. Closed Ground-Loop Circuits neboli sofistikované uzavřené obvody, kdy každý disponuje oddělenou cestou ke zdroji napájení. Toto řešení napomáhá rušit hluk u jednotlivých obvodů.
K minimalizování chyb při stereofonickém přehrávání zesilovač využívá dokonale vyvážené napájecí jednotky pro levý a pravý kanál. Energetická účinnost je optimalizována třístupňovými invertními obvody Darlington, které spolupracují s tzv. Quad Push-Pull systémem obsahující dva extra tranzistory pro každý kanál. Stabilní dodávky proudu poté mají na starosti masivní toroidní transformátory a kondenzátory o kapacitě 27000 µF.
Na dílenském zpracování se rozhodně nešetřilo. Šasi zesilovače disponuje oddělenými anti-vibračními hliníkovými panely pro vršek, spodek i strany, což redukuje nežádanou interní rezonanci. V rozhraní naleznete pozlacené sloupky výstupů na reproduktory a rovněž pozlacené RCA vstupní konektory, které jsou zárukou extrémně čistého připojení. Nechybí symetrický XLR vstup pro monofonní zesílení v BTL (Bridged Transless) režimu a 12V Trigger vstup/výstup. BTL režim je možné využít pro připojení kompatibilního předzesilovače a druhého zesilovače k dosažení zdvojnásobení výstupního výkonu pro levé a pravé kanály. Přední panel zdobí rozsáhlý displej s dvojicí Wattmetrů.
Parametry a specifikace:
Výstupní výkon:
150 W/kanál (4 Ohm, 20 Hz – 20 kHz, 0,05 %, 2 kanály, IEC)
80 W/kanál (8 Ohm, 20 Hz – 20 kHz, 0,05 %, 2 kanály, IEC)
170 W/kanál (4 Ohm, 1 kHz, 1 %, 2 kanály, IEC)
100 W/kanál (8 Ohm, 1 kHz, 1 %, 2 kanály, IEC)
Celkové harmonické zkreslení:
0,005 % (1 kHz)
Činitel tlumení:
130 (1 kHz, 8 Ohm)
Vstupní citlivost a impedance:
1,4 mV/10 kOhm (BTL)
700 mV/10 kOhm (RCA)
Frekvenční rozsah:
5 Hz – 100 kHz
Odstup signálu od šumu:
110 dB (RCA, IHF-A)
Impedance reproduktorů:
4 – 16 Ohm
6 – 16 Ohm (BTL)
Rozhraní:
2x výstupy na reproduktory (včetně BTL)
1x 12 V Trigger vstup
1x 12 V Trigger výstup
1x analogový audio vstup (RCA konektory L/R)
1x analogový XLR vstup
ONKYO
Re: ONKYO
Ani nemluv. Jsem milovník ciferníků a tenhle model je pro mě láska na první pohled. Bohužel finančně momentálně plánuji nižší řadu A 9070
a k tomu vhodné repro. Své oko zatím ukájím ciferníkovým dělencem od Technics (SE A909S)
a k tomu vhodné repro. Své oko zatím ukájím ciferníkovým dělencem od Technics (SE A909S)
Technics dělenec SE A909S + SU C909U; CD SL PG840; EQ SH GE90; Tesla HC43/AT95
Re: ONKYO
To je krásný kousek, takovéto provedení mám rád. To bych mohl mít doma... Nikdy jsem Onkyo nezkoušel s tím, co mám doma.
Otázkou také je, zda by mne to definitivně zvukově uspokojilo. Provedením určitě.
Otázkou také je, zda by mne to definitivně zvukově uspokojilo. Provedením určitě.
Marantz Premium, Tannoy Dimension TD12, Kimber Select, Groneberg Quattro Reference, Drawmer Master Clock
Re: ONKYO
Záleží, jestli chce člověk poslouchat zvuky nebo muziku. Kdyby jsem se vracel k tranzistoru, tak Onkyo je u mne kandidát No1. Vzhled perfektní, co bych měl jinak řešit. Recenze, jak mi kdysi řekl kamarád, který prodával Highend. Kdo maže, ten jede nebo hraje ? Koupím, co se mi líbí a víc neřeším.
Re: ONKYO
Vzhled mi sakra sedí, jsem se na to teď detailněji díval. Trošku se divím, že dodávají "jen lehčí" provedení předzesilovače (když se na to mrknu ze zadu) vůči tomu, jak vypadá konec.
I vnitřek konce
I vnitřek konce
Marantz Premium, Tannoy Dimension TD12, Kimber Select, Groneberg Quattro Reference, Drawmer Master Clock
Re: ONKYO
Také jsem odpověděl, když někdo poptával Tannoy Eyris DC, jenže je chtěli tak za desetinu původní ceny a byly ještě v záruce, tak to jsem si je nechal raději doma.... Souhlas, zase taková charita nejsem.
Souhlas, jsou tam věci, které nejseu běžné, ale nerozumím jedné věci, proč konci dávají XLR vstup, když na předzesilovači nic takového není? Možná, mohl mít ještě 2 XLR vstupy do preampu. Je fakt, já to doma nemám a taky pohodlně žiju a hraje to.
Jak řešíte zapojení dvou zesilovačů, vůči jedním repro? Přehazujete kabely, nebo máte nějaké vhodné zařízení?
Souhlas, jsou tam věci, které nejseu běžné, ale nerozumím jedné věci, proč konci dávají XLR vstup, když na předzesilovači nic takového není? Možná, mohl mít ještě 2 XLR vstupy do preampu. Je fakt, já to doma nemám a taky pohodlně žiju a hraje to.
Jak řešíte zapojení dvou zesilovačů, vůči jedním repro? Přehazujete kabely, nebo máte nějaké vhodné zařízení?
Marantz Premium, Tannoy Dimension TD12, Kimber Select, Groneberg Quattro Reference, Drawmer Master Clock
Re: ONKYO
U ONKYA asi ví,co je dobré propojení nebo spíš není tak důležité pro zesilovač. Nehledě na obrovskou nabídku kabelu RCA, oproti XLR http://es.wikipedia.org/wiki/XLR-3 . Jenže každému se líbí něco, mi pětikolík DIN http://cs.wikipedia.org/wiki/DIN je retro. XLR není nic nového, jenže hifisti zbystřili a změna je život.
Ten vstup je tam asi pro případ propojení s jinou značkou, která má XLR.
Domácí kino versus stereo, věčné dilema. Já si vybral stereo a lepší zvuk. Jsou i různé krabičky na párování beden, ale proč, pak je to jako ve studiu prodejce. Vše si musí každý promyslet jen sám. Ač nerad radím, první bych se soustředil na úpravu akustiky , aspoň co místnost dovolí.
Ten vstup je tam asi pro případ propojení s jinou značkou, která má XLR.
Domácí kino versus stereo, věčné dilema. Já si vybral stereo a lepší zvuk. Jsou i různé krabičky na párování beden, ale proč, pak je to jako ve studiu prodejce. Vše si musí každý promyslet jen sám. Ač nerad radím, první bych se soustředil na úpravu akustiky , aspoň co místnost dovolí.