ALAN PARSONS PROJECT
ALAN PARSONS PROJECT
Parsons požádal Wolfsona, aby se stal jeho managerem. Woolfson už byl úspěšným manažerem několika skupin a umělců, mezi nimiž byli Pilot, Steve Harley, Cockney Rebel, John Miles, Al Stewart, Ambrosia a The Hollies.
Woolfson hned viděl možnosti, jak zkombinovat svůj a Parsonsův talent a tak se zrodila skupina Alan Parsons Project. Jejich první album Tales of Mystery and Imagination, mělo úspěch. V písni "The Raven" recituje herec Leonard Whiting verše Alana Parsonse s použitím vocoderu a podle poznámek na remasterovaném vydání z roku 2007, to byla první rocková písnička, kde byl digitální vocoder použit. Vydavatelství Arista Records se skupinou The Alan Parsons Project okamžitě podepsalo smlouvu na další alba.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Mark Levinson
- Administrátor
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 23 pro 2010 12:00
- Bydliště: Ostrava
Re: ALAN PARSONS PROJECT
Vlastíku,
dovolil jsem si použít Tvůj pěkný příspěvek o APP a vložit jako samostatné vlákno v této sekci. Ve vlákně "Co právě poslouchám" by to časem zapadlo. ML
dovolil jsem si použít Tvůj pěkný příspěvek o APP a vložit jako samostatné vlákno v této sekci. Ve vlákně "Co právě poslouchám" by to časem zapadlo. ML
Mark Levinson
Re: ALAN PARSONS PROJECT
Přemýšlel jsem o vlákně, ale o diskuzi o hudbě není zájem. Vlákna, pokud se nehádají, tak většinou mínus. Přidat zajímavost, odkaz, cokoli, je asi nad lidské síly, kruci už jsem jako Zeman .
Dnes jsem si chtěl poslechnout Robota, ale kde ho mám ? http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... Dh8dlPnfTc
Musí postačit trocha ekologie..
Deska, Ammonia Avenue, Arista, 1984, New York
Dnes jsem si chtěl poslechnout Robota, ale kde ho mám ? http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... Dh8dlPnfTc
Musí postačit trocha ekologie..
Deska, Ammonia Avenue, Arista, 1984, New York
Re: ALAN PARSONS PROJECT
Ne že by byla hudební produkce APP nějaká podřadná, ale jednoduše většina rockově orientovaných posluchačů ji většinou dost přehlížela. Proto mě před mnoha a mnoha lety překvapil jeden můj známy, když mi doporučil tehdy novinky Eve a Paramid. Jedná se podle mě o velmi propracovanou hudbu středního proudu dvou vůdčích a velmi talentovaných hudebníků, Alana Parsonse a Erica Woolfsona. Vyniká pečlivě vybroušenými aranžemi, a to hlavně sborů a orchestru. Dnes má spousta lidí problém nahlížet na starší hudební díla v souvislosti s dobou vzniku a tím, co se tehdy hrálo a jak vypadala hudební scéna. Pokud bych to vzal z druhé strany. Komu se tehdy podařilo udržet současně několik alb v hitparádě aniž by absolvovali jediné živé vystoupení? Základní sestava seskupení zůstala téměř stejná, ale ve sborech a na postech sólových zpěváků se vystřídala celá plejáda osobností. Pravda, používali zaběhnuté, ale osvědčené autorské postupy, ale přestože jejich alba byla většinou kratší, perfektní produkce nic neošidila. Parsons byl více technik a producent, ale přesto se snažil také na hudbě participovat. Nicméně dobrých 90% hudby a textů patřilo uměleckému "duchu" APP Ericovi Woolfsonovi, který už bohužel není mezi námi. Parsons s Woolfsonem na svých projektech mnohdy angažovali dávno vyhaslé hudební hvězdy, které již byly výše vzpomenuty. Snad bych ještě přidal Arthura Browna, nebo třeba dodnes známého herce Leonarda Whitinga ( v písni The raven - prvního alba), který se nakonec stal hudebním skladatelem a spisovatelem dětských knih.
Proto tahle poctivá muzika má v mé sbírce své čestné místo. Poslední vydání jejich diskografie s bonusy dávají navíc představu o tom, jak tehdy vznikaly finální podoby jejich alb. O technické kvalitě nahrávek se snad ani nemá cenu rozepisovat
http://www.the-alan-parsons-project.com/
http://www.alanparsonsmusic.com/
Proto tahle poctivá muzika má v mé sbírce své čestné místo. Poslední vydání jejich diskografie s bonusy dávají navíc představu o tom, jak tehdy vznikaly finální podoby jejich alb. O technické kvalitě nahrávek se snad ani nemá cenu rozepisovat
http://www.the-alan-parsons-project.com/
http://www.alanparsonsmusic.com/
Re: ALAN PARSONS PROJECT
Robota jsem našel, ale zjistil jsem, že mi chybí jednička (lp)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: ALAN PARSONS PROJECT
AAP počúvam od doby ked som si vdaka obrovskej antene nahral na kazetu z nejakej madarskej stanice Eye in the Sky celu LP ako horúcu novinku . \m/
mam vsetky na CD, DVD Audiu alebo LP
práve mi hraje Try Anything Once včera som mal na večeru Ammonia Avenue,I Robot a On Air.
AAP môžem kedykolvek mám tu muziku proste rád.
mam vsetky na CD, DVD Audiu alebo LP
práve mi hraje Try Anything Once včera som mal na večeru Ammonia Avenue,I Robot a On Air.
AAP môžem kedykolvek mám tu muziku proste rád.
Re: ALAN PARSONS PROJECT
pre fandov AP davam do pozornosti album Keats ktory je velmi podobny starsim jeho albam
http://en.wikipedia.org/wiki/Keats_(band)
http://en.wikipedia.org/wiki/Keats_(band)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: ALAN PARSONS PROJECT
V poslední době začínám hodně svých sbírkových CD kádrovat za pomocí stránek Loudness war. Je mi z toho docela smutno, protože zjišťuji, že ne vše, co je Japan je také nejlepší. Za pár šupů jsem se zbavil původních vydání, abych teď koukal po e-bay kde je znovu koupit :-(
Původní první vydání na Japan CD jsou cenově skoro na úrovni HDAD, které vyšly cca před deseti léty v USA. Já s tím měl už tehdy nějaký problém přímo v obchodě. Vyšly sice jen Robot , Eye in the sky a Turn of the ..... Nevrlý prodavač už dvě rozbalil a na každém byl nějaký drobný kaz na disku a právě na DVD-A vrstvě. Při ceně cca 800 Kč jsem si to nakonec rozmyslel a nechal jsem to plavat
Škoda, že jsem v té rozhodující sběratelské době neměl možnost exaktního porovnání poslechem.
Původní první vydání na Japan CD jsou cenově skoro na úrovni HDAD, které vyšly cca před deseti léty v USA. Já s tím měl už tehdy nějaký problém přímo v obchodě. Vyšly sice jen Robot , Eye in the sky a Turn of the ..... Nevrlý prodavač už dvě rozbalil a na každém byl nějaký drobný kaz na disku a právě na DVD-A vrstvě. Při ceně cca 800 Kč jsem si to nakonec rozmyslel a nechal jsem to plavat
Škoda, že jsem v té rozhodující sběratelské době neměl možnost exaktního porovnání poslechem.
Re: ALAN PARSONS PROJECT
Čistě akademická otázka:
Není někdo z členů fóra majitelem některého ze tří master provedení ???
I Robot
http://www.classicrecords.com/item.cfm?item=HDAD%202003
The Turn Of A Friendly Card
Eye In The Sky
Děkuji za jakékoliv reakce.
Není někdo z členů fóra majitelem některého ze tří master provedení ???
I Robot
http://www.classicrecords.com/item.cfm?item=HDAD%202003
The Turn Of A Friendly Card
Eye In The Sky
Děkuji za jakékoliv reakce.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: ALAN PARSONS PROJECT
Mám EYE IN THE SKY.jirie píše:Čistě akademická otázka:
Není někdo z členů fóra majitelem některého ze tří master provedení ???
I Robot
http://www.classicrecords.com/item.cfm?item=HDAD%202003
The Turn Of A Friendly Card
Eye In The Sky
Děkuji za jakékoliv reakce.
Re: ALAN PARSONS PROJECT
Po několika letech oprášená jednička APP v naprosto luxusním balení, ale pokud to nevyjde i v Evropě, pak to příjde na 6 tisíc
Pro mně by stačilo vydání na BD audio Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Dieter Burmester
- Příspěvky: 3299
- Registrován: 16 říj 2012 13:19
Re: ALAN PARSONS PROJECT
Kup Robota na SACD nebo vinylu od MFSL a hned ti bude veseleji
Dieter Burmester
Re: ALAN PARSONS PROJECT
Tak jsem chvíli "pracoval" a louskal konverzaci na zámořských fórech.
Dobré zprávy:
Z několika zdrojů je ověřeno. Nejenže jednička vyjde v USA a Evropě za téměř poloviční cenu ve stejném provedení, ale i samotný Alan Parsons potvrdil vydání i jen samotného bluray s 5.1 a HiRes 24/96
Dobré zprávy:
Z několika zdrojů je ověřeno. Nejenže jednička vyjde v USA a Evropě za téměř poloviční cenu ve stejném provedení, ale i samotný Alan Parsons potvrdil vydání i jen samotného bluray s 5.1 a HiRes 24/96
Re: ALAN PARSONS PROJECT
Nevím jak je na tom SACD vrstva, ale CD z hybridu zatím vypadá dost mizerně:Dieter Burmester píše:Kup Robota na SACD nebo vinylu od MFSL a hned ti bude veseleji
http://dr.loudness-war.info/album/view/115234
Tohle je asi to nej na stříbrných plackách:
http://dr.loudness-war.info/album/view/28232
Re: ALAN PARSONS PROJECT
SACD
http://snvinyl.co.uk/Alan-Parsons-Project-I-Robot-SACD
Samá chvála
Doufám, že ne aby se to dobře prodávalo
http://snvinyl.co.uk/Alan-Parsons-Project-I-Robot-SACD
Samá chvála
Doufám, že ne aby se to dobře prodávalo
Re: ALAN PARSONS PROJECT
Tady je dokonce porovnání HDAD a SACD!!!
I have compared this SACD to the HDAD (24/192 side). Most of my comparisons were conducted using Track 2, "I Wouldn't Want To Be Like You". Starting with the HDAD, the sound is smooth (not harsh) and layered (easy to identify different musical elements). Very nice. My only concern was that the sound was a bit thin. Cymbals and vocals were clear, but the sound seemed a bit narrow. Switching to the SACD, I found the opening keyboard line to have greater depth. As the song kicked in, the bass was more prominent on the SACD. I found the SACD to be fuller, thus correcting the relatively thin characteristic of the HDAD. For me, the SACD is the winner.
As I continued to listen to the SACD, I found the other tracks to sound similarly full and more ensemble-like compared to the HDAD. Thinking that my ears had become "conditioned" to the SACD, I went back to the HDAD. The HDAD is definitely well done, but I still came away feeling that the SACD sounded fuller and more engaging.
This is not a "It blew the HDAD out of the water" scenario. I prefer the SACD, but the HDAD is still a good disc.
For the record (For the SACD?), the SACD was mastered by Rob LoVerde. Another quality effort by Rob.
I have compared this SACD to the HDAD (24/192 side). Most of my comparisons were conducted using Track 2, "I Wouldn't Want To Be Like You". Starting with the HDAD, the sound is smooth (not harsh) and layered (easy to identify different musical elements). Very nice. My only concern was that the sound was a bit thin. Cymbals and vocals were clear, but the sound seemed a bit narrow. Switching to the SACD, I found the opening keyboard line to have greater depth. As the song kicked in, the bass was more prominent on the SACD. I found the SACD to be fuller, thus correcting the relatively thin characteristic of the HDAD. For me, the SACD is the winner.
As I continued to listen to the SACD, I found the other tracks to sound similarly full and more ensemble-like compared to the HDAD. Thinking that my ears had become "conditioned" to the SACD, I went back to the HDAD. The HDAD is definitely well done, but I still came away feeling that the SACD sounded fuller and more engaging.
This is not a "It blew the HDAD out of the water" scenario. I prefer the SACD, but the HDAD is still a good disc.
For the record (For the SACD?), the SACD was mastered by Rob LoVerde. Another quality effort by Rob.
- Dieter Burmester
- Příspěvky: 3299
- Registrován: 16 říj 2012 13:19
Re: ALAN PARSONS PROJECT
Ja sice chapu, ze vy dva se soundgardenem mate jistou zalibu v DR, ale muzu te ujistit, ze zrovna v tomto pripade je to zcela jedno. Mam MFSL SACD i vinyl a obe hraje jako jeste nikdy. Oproti puvodnimu vydani v tomto smeru nic nepoznas, za to tembr a hlavne prostor je tak luxusni, ze kdyz jsem to poustel zene, tak se otacela, jestli jsem neprikoupil surround bedny Opravdu jeden z nejlepsich MFSL pocinu Mozno zaslat ukazku, mas-li zajem.jirie píše:Nevím jak je na tom SACD vrstva, ale CD z hybridu zatím vypadá dost mizerně:Dieter Burmester píše:Kup Robota na SACD nebo vinylu od MFSL a hned ti bude veseleji
http://dr.loudness-war.info/album/view/115234
Tohle je asi to nej na stříbrných plackách:
http://dr.loudness-war.info/album/view/28232
Dieter Burmester
Re: ALAN PARSONS PROJECT
Ja mám od APP najradšej LP Pyramid. Neviem, či som už tak starý, ale keď počúvam staršie kapely a hneď na to si pustím niečo z novšej produkcie (je jedno, či je to rock, alebo jazz) zdá sa mi, akoby tá nová produkcia bola iba viac, alebo menej vydarenou kópiou tých starších nahrávok s výnimkou pre mňa "uleteného" štýlu rap (nič zaujímavé na tomto štýle nepočujem, ani hudbu ani texty). Nové rockové kapely kopírujú tie staré a v jazze je to podobné. Je jedno, či sa jedná o rock, hard rock, metal (doteraz nepoznám rozdiel), alebo rôzne vlny jazzu. Pre mňa ostávajú staré nahrávky neprekonané (APP - Pyramid, Pink Floyd, Deep Purple, Uriah Heep, King Crimson, Jethro Tull,....z jazzu napr. scar Peterson, Keith Jarret, Metheny, Garbarek, Meola, Evans..). Jednou z výnimiek je švédsky klavirista z novej generácie - Michael Wollny. Konečne nie čo nové.
Všeto čo píšem, je iba môj subjektívny názor.
Re: ALAN PARSONS PROJECT
Vielen Dank für Ihr Angebot DieterDieter Burmester píše:Ja sice chapu, ze vy dva se soundgardenem mate jistou zalibu v DR, ale muzu te ujistit, ze zrovna v tomto pripade je to zcela jedno. Mam MFSL SACD i vinyl a obe hraje jako jeste nikdy. Oproti puvodnimu vydani v tomto smeru nic nepoznas, za to tembr a hlavne prostor je tak luxusni, ze kdyz jsem to poustel zene, tak se otacela, jestli jsem neprikoupil surround bedny Opravdu jeden z nejlepsich MFSL pocinu Mozno zaslat ukazku, mas-li zajem.jirie píše:Nevím jak je na tom SACD vrstva, ale CD z hybridu zatím vypadá dost mizerně:Dieter Burmester píše:Kup Robota na SACD nebo vinylu od MFSL a hned ti bude veseleji
http://dr.loudness-war.info/album/view/115234
Tohle je asi to nej na stříbrných plackách:
http://dr.loudness-war.info/album/view/28232
Netušil jsem, že už jsi šťastným majitelem. Tvé dobrozdání je naprosto dostatečnou zárukou kvality tohoto vydání.
S tím DR máš pravdu jen částečně. Vyškolilo mně CD WYWH od Mastersound, které také nemá kdovíjaké hodnoty, ale zvukově nemá mezi CD konkurenci.
Re: ALAN PARSONS PROJECT
Pyramid patří také k mým nejoblíbenějším. Zaujalo na první poslech zejména perfektními orchestrálními aranžemi a dokonalým zvukem použitých nástrojů.aretax píše:Ja mám od APP najradšej LP Pyramid. Neviem, či som už tak starý, ale keď počúvam staršie kapely a hneď na to si pustím niečo z novšej produkcie (je jedno, či je to rock, alebo jazz) zdá sa mi, akoby tá nová produkcia bola iba viac, alebo menej vydarenou kópiou tých starších nahrávok s výnimkou pre mňa "uleteného" štýlu rap (nič zaujímavé na tomto štýle nepočujem, ani hudbu ani texty). Nové rockové kapely kopírujú tie staré a v jazze je to podobné. Je jedno, či sa jedná o rock, hard rock, metal (doteraz nepoznám rozdiel), alebo rôzne vlny jazzu. Pre mňa ostávajú staré nahrávky neprekonané (APP - Pyramid, Pink Floyd, Deep Purple, Uriah Heep, King Crimson, Jethro Tull,....z jazzu napr. scar Peterson, Keith Jarret, Metheny, Garbarek, Meola, Evans..). Jednou z výnimiek je švédsky klavirista z novej generácie - Michael Wollny. Konečne nie čo nové.
S tím konzervativnějším přístupem k poslechu jsme na tom asi stejně. Zůstávám obklopen tím, co mi v mládí udělalo velkou radost a svou kvalitou zůstalo navzdory času na stejném místě. Existuje jen pár výjimek, kterým se podařilo proniknout do mé sbírky.
Re: ALAN PARSONS PROJECT
Dnes jsem měl možnost krátce porovnat nové vydání APP I Robot od MoFi.
Musím přiznat, že MoFi má ze všech vydání tu nejlepší kvalitu artworku. Syté barvy bez přehnaného kontrastu a ztráty jemnosti barevných odstínů!
Přiznám se, že můj aparát ani nedokáže přehrát formát SACD v DSD. Nevím jestli je to pro výsledný zvuk tak zásadní, ale jakmile jsem to nastavil z LPCM na DSD bylo ticho
Porovnával jsem to s doposud nejlepší verzí HDAD (DVD-A) od Classic records: Zkusil jsem jen pro "zlepšení nálady" ještě Japan SHM-CD
Tohle vydání má jen bonusy navíc, jinak je na ní výrazně slyšet zásah ekvalizace či čeho při masteringu. Má to zkrátka pro mně nepříjemný zvuk. První vydáni Japan Arista: Evropské první vydání Arista German pressing:
Stručně řečeno PRO MNĚ NENÍ LEPŠÍ. Alespoň ušetřím sbírku dalšího přírůstku . Musím přiznat, že MoFi má ze všech vydání tu nejlepší kvalitu artworku. Syté barvy bez přehnaného kontrastu a ztráty jemnosti barevných odstínů!
Přiznám se, že můj aparát ani nedokáže přehrát formát SACD v DSD. Nevím jestli je to pro výsledný zvuk tak zásadní, ale jakmile jsem to nastavil z LPCM na DSD bylo ticho
Porovnával jsem to s doposud nejlepší verzí HDAD (DVD-A) od Classic records: Zkusil jsem jen pro "zlepšení nálady" ještě Japan SHM-CD
Tohle vydání má jen bonusy navíc, jinak je na ní výrazně slyšet zásah ekvalizace či čeho při masteringu. Má to zkrátka pro mně nepříjemný zvuk. První vydáni Japan Arista: Evropské první vydání Arista German pressing:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: ALAN PARSONS PROJECT
Tak je to už v nabídce jen solo BD audio:jirie píše:Tak jsem chvíli "pracoval" a louskal konverzaci na zámořských fórech.
Dobré zprávy:
Z několika zdrojů je ověřeno. Nejenže jednička vyjde v USA a Evropě za téměř poloviční cenu ve stejném provedení, ale i samotný Alan Parsons potvrdil vydání i jen samotného bluray s 5.1 a HiRes 24/96
http://www.pledgemusic.com/projects/talesofmystery
Re: ALAN PARSONS PROJECT
Velkolepé provedení klasických fláků APP v živém vystoupení. Chybí jen skladby z alb Vulture culture a Stereotomy. Byl jsem pozitivně překvapen úrovní symfonického orchestru z Medelina, kde bych spíš čekal nelítostné bitvy drogových mafiánů než orchestr tak vysoké kvality.
Koncert se velmi těžko hodnotí, protože původní sestava vlastně nikdy živě nevystoupila. To srovnání tedy není možné, ale podle mého názoru byla show velmi decentní a vyrovnaná, jak zvukově tak obrazovou kvalitou.
https://www.youtube.com/watch?v=y4lsC0ClnGo
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: ALAN PARSONS PROJECT
Také mám APP moc rád. Chtěl bych se zeptat zda nevíte co je toto za vydání.
Eye In The Sky - číslo 258718
I Robot - číslo BVCA-1004
Jsou to nějaké lepší verze nebo něco obyčejné.
Eye In The Sky - číslo 258718
I Robot - číslo BVCA-1004
Jsou to nějaké lepší verze nebo něco obyčejné.
CD-Copland 822, SACD-Oppo105 casea Mkll, Audionet Sam V2, Aurum Cantus V3F
Re: ALAN PARSONS PROJECT
Eye In The Sky je z největší pravděpodobností ranější evropské vydání. Záleží co je ještě napsáno kolem díry.
I Robot je Japonské CD listopad roku 1993. Měl jsem ho doma, ale podařilo se mi sehnat CD ze stejné série jako mám zbytek, a tak jsem jej prodal aniž bych si udělal DR analýzu.
U všech CD APP bych nehledal problém s výjimkou některých remasterů z roku 2007, kde se v tom už moc "hrabali" a je to na výsledném zvuku docela znát. Obecně všechny evproské, americké a japonské vydání z osmdesátých let jsou výborné. Při troše trpělivosti se dají ještě sehnat v docela slušném stavu.
I Robot je Japonské CD listopad roku 1993. Měl jsem ho doma, ale podařilo se mi sehnat CD ze stejné série jako mám zbytek, a tak jsem jej prodal aniž bych si udělal DR analýzu.
U všech CD APP bych nehledal problém s výjimkou některých remasterů z roku 2007, kde se v tom už moc "hrabali" a je to na výsledném zvuku docela znát. Obecně všechny evproské, americké a japonské vydání z osmdesátých let jsou výborné. Při troše trpělivosti se dají ještě sehnat v docela slušném stavu.
Re: ALAN PARSONS PROJECT
jirie- díky za informace. Také jsem uvažoval o koupi MFSL, později i o SACD. Zatím zůstanu u těchto.
CD-Copland 822, SACD-Oppo105 casea Mkll, Audionet Sam V2, Aurum Cantus V3F
Re: ALAN PARSONS PROJECT
Alan Parsons - The Secret (2019) {Deluxe Edition CD/DVD
Zatial trochu sklamanie.....že by chýbal Eric Woolfson........
Audio: DD 2.0, 48/16, ; DTS 5.1, 48/24,
DTS 2.0, 96/24,
Track List CD:
01. The Sorcerer's Apprentice [0:05:46.71]
02. Miracle [0:03:23.04]
03. As Lights Fall [0:03:55.64]
04. One Note Symphony [0:04:42.34]
05. Sometimes [0:05:05.62]
06. Soirée Fantastique [0:05:27.71]
07. Fly to Me [0:03:45.02]
08. Requiem [0:04:01.07]
09. Years of Glory [0:04:04.31]
10. The Limelight Fades Away [0:03:35.09]
11. I Can't Get There From Here [0:04:37.11]
Personnel:
Lead vocals - Jason Mraz, Lou Gramm, Alan Parsons, Todd Cooper, P. J. Olsson, Jordan Huffman, Jared Mahone, Mark Mikel
Additional vocals - Alan Parsons, Todd Cooper, Dan Tracey, Jordan Huffman, P. J. Olsson, Carl–Magnus «C-M» Carlsson, Andy Ellis
Narration - Alan Parsons
Guitars - Steve Hackett, Jeff Kollman, Dan Tracey, Tony Rosacci, Ian Bairnson, Alan Parsons
Synth, keyboards - Andy Ellis, Tom Brooks, Dan Tracey, Alan Parsons
Piano - Pat Caddick, Angelo Pizzaro, Tom Brooks
Bass - Nathan East, Guy Erez, Jeff Peterson
Drums - Vinnie Colaiuta, Danny Thompson, Carl Sorensen
Saxophone - Todd Cooper
Orchestra - The CMG Music Recording Orchestra of Hollywood
Orchestral arrangements - Tom Brooks, Dan Tracey, Milton Olsson
Orchestra conductors - Tom Brooks, Alan Parsons
Cello - Michael Fitzpatrick
Percussion - Alan Parsons, Todd Cooper
Ukulele - Jake Shimabukuro
Trombones - Oscar Utterström
Trumpets - Vinnie Ciesielski
Zatial trochu sklamanie.....že by chýbal Eric Woolfson........
Audio: DD 2.0, 48/16, ; DTS 5.1, 48/24,
DTS 2.0, 96/24,
Track List CD:
01. The Sorcerer's Apprentice [0:05:46.71]
02. Miracle [0:03:23.04]
03. As Lights Fall [0:03:55.64]
04. One Note Symphony [0:04:42.34]
05. Sometimes [0:05:05.62]
06. Soirée Fantastique [0:05:27.71]
07. Fly to Me [0:03:45.02]
08. Requiem [0:04:01.07]
09. Years of Glory [0:04:04.31]
10. The Limelight Fades Away [0:03:35.09]
11. I Can't Get There From Here [0:04:37.11]
Personnel:
Lead vocals - Jason Mraz, Lou Gramm, Alan Parsons, Todd Cooper, P. J. Olsson, Jordan Huffman, Jared Mahone, Mark Mikel
Additional vocals - Alan Parsons, Todd Cooper, Dan Tracey, Jordan Huffman, P. J. Olsson, Carl–Magnus «C-M» Carlsson, Andy Ellis
Narration - Alan Parsons
Guitars - Steve Hackett, Jeff Kollman, Dan Tracey, Tony Rosacci, Ian Bairnson, Alan Parsons
Synth, keyboards - Andy Ellis, Tom Brooks, Dan Tracey, Alan Parsons
Piano - Pat Caddick, Angelo Pizzaro, Tom Brooks
Bass - Nathan East, Guy Erez, Jeff Peterson
Drums - Vinnie Colaiuta, Danny Thompson, Carl Sorensen
Saxophone - Todd Cooper
Orchestra - The CMG Music Recording Orchestra of Hollywood
Orchestral arrangements - Tom Brooks, Dan Tracey, Milton Olsson
Orchestra conductors - Tom Brooks, Alan Parsons
Cello - Michael Fitzpatrick
Percussion - Alan Parsons, Todd Cooper
Ukulele - Jake Shimabukuro
Trombones - Oscar Utterström
Trumpets - Vinnie Ciesielski
Re: ALAN PARSONS PROJECT
Zvláštní je jak obrovský rozdíl v dynamice má verze CD a DVD M.Ch
http://dr.loudness-war.info/album/view/162206
http://dr.loudness-war.info/album/view/162325
http://dr.loudness-war.info/album/view/162206
http://dr.loudness-war.info/album/view/162325
Re: ALAN PARSONS PROJECT
No veď DTS 48kHz/24bit oproti 44-16 bit
Re: ALAN PARSONS PROJECT
Ale DTS ve stereu je stejně mizerné ikdyž má 24/96 !!!
http://dr.loudness-war.info/album/view/162318
http://dr.loudness-war.info/album/view/162318
Re: ALAN PARSONS PROJECT
Dnes jsem opět poslechl Ammonia Avenue 24/96 2019 remix.
Je to fakt velmi pečlivě uděláno. Zajímavě je řešený i spořič obrazovky.
Menu je navíc nastaveno prioritně na stereo, takže není nutno zapínat TV.
Podle důvěrných informací by měly následovat alba I Robot a The turn of a friendly card
Je to fakt velmi pečlivě uděláno. Zajímavě je řešený i spořič obrazovky.
Menu je navíc nastaveno prioritně na stereo, takže není nutno zapínat TV.
Podle důvěrných informací by měly následovat alba I Robot a The turn of a friendly card
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: ALAN PARSONS PROJECT
Dnes jsem nestačil zírat!
Došel mi občasník z MoFi: Ta ediční aktivita MoFi je sice docela tragická, ale poslední dávka Dire Straits mě potěšila až až.
Takže Pánbůzaplať za každé SACD od APP.
To poslední I Robot vyšlo v roce 2016
Došel mi občasník z MoFi: Ta ediční aktivita MoFi je sice docela tragická, ale poslední dávka Dire Straits mě potěšila až až.
Takže Pánbůzaplať za každé SACD od APP.
To poslední I Robot vyšlo v roce 2016
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: ALAN PARSONS PROJECT
A bude i LP 45rpm.
- Dieter Burmester
- Příspěvky: 3299
- Registrován: 16 říj 2012 13:19
Re: ALAN PARSONS PROJECT
Nejlépe se APP poslouchají na vinylech z doby vzniku.
MoFi vždy zanese do nahrávky svojí signaturu, která ne každému sedí.
Např Robot je na MoFi úžasný,že nelze nic vytknout.Porovnáte li však s dobovým lp, zjistíte, že u MoFi chybí ta hravost a zábavnost.Ostává ta dokonalost vytažených zvuků, které jsou na původních deskách v pozadí, protože to tak Parsons s Wolfsonem chtěli mít.
MoFi vždy zanese do nahrávky svojí signaturu, která ne každému sedí.
Např Robot je na MoFi úžasný,že nelze nic vytknout.Porovnáte li však s dobovým lp, zjistíte, že u MoFi chybí ta hravost a zábavnost.Ostává ta dokonalost vytažených zvuků, které jsou na původních deskách v pozadí, protože to tak Parsons s Wolfsonem chtěli mít.
Technics SL1210/SME3009,Ortofon A95, Jo No8,Yosegi, Pro-ject phono RS,Step Up trafo Ortofon Verto , Brassany, Vincent/Casea Lynx MK2, Xavian Carisma, Noble Audio Sunrise,
Furutech, VdH 501silver, Sroll, Mondiale2
Furutech, VdH 501silver, Sroll, Mondiale2
Re: ALAN PARSONS PROJECT
Dasta
A jaký názor máš na edici od Music on vinyl, pokud jsi slyšel ? Tu mám já. Pořád jsem čekal na Vídeň, že koupím původní. Bohužel, covid atd... Potom jsem viděl lp od MOV za 350 Kč, tak jsem to koupil. Něco mi říká, že původní budou lepší.
A jaký názor máš na edici od Music on vinyl, pokud jsi slyšel ? Tu mám já. Pořád jsem čekal na Vídeň, že koupím původní. Bohužel, covid atd... Potom jsem viděl lp od MOV za 350 Kč, tak jsem to koupil. Něco mi říká, že původní budou lepší.
Re: ALAN PARSONS PROJECT
Desky Music On Vinyl mají nejvyšší možnou technickou kvalitu,jakou lze při výrobě vinylu dosáhnout. Naprosto vážně a bez legrace.
Než kupovat v bazaru,nebo na burze ohmatanou prskavku, je lepší koupit reedici od MOV.
Jestli je rozdíl mezi vydáním dobovým,nebo MOV,tak asi takový,jako mezi německým a anglickým v době vzniku.
Vím, že tyto desky někteří moc nemusí,je jím vyčítána zvuková nezáživnost a nevim co ještě.
Není to pravda, jsou důstojným nástupcem desek dřívější holandské a německé produkce, které se prodávaly na burzách,nebo sem vozili šťastlivci, kteří se před rokem89.dostali ven
Nesmí se porovnávat s produkcí firem jako Impex,MoFi,AP..
To vlastně ani cena nedovoluje.
Než kupovat v bazaru,nebo na burze ohmatanou prskavku, je lepší koupit reedici od MOV.
Jestli je rozdíl mezi vydáním dobovým,nebo MOV,tak asi takový,jako mezi německým a anglickým v době vzniku.
Vím, že tyto desky někteří moc nemusí,je jím vyčítána zvuková nezáživnost a nevim co ještě.
Není to pravda, jsou důstojným nástupcem desek dřívější holandské a německé produkce, které se prodávaly na burzách,nebo sem vozili šťastlivci, kteří se před rokem89.dostali ven
Nesmí se porovnávat s produkcí firem jako Impex,MoFi,AP..
To vlastně ani cena nedovoluje.
Technics SL1210/SME3009,Ortofon A95, Jo No8,Yosegi, Pro-ject phono RS,Step Up trafo Ortofon Verto , Brassany, Vincent/Casea Lynx MK2, Xavian Carisma, Noble Audio Sunrise,
Furutech, VdH 501silver, Sroll, Mondiale2
Furutech, VdH 501silver, Sroll, Mondiale2