Dasta
Re: Dasta
V příspěvku, kde popisuji různé skladby jsem se upsal.
Místo Fender Rickenbecker, mělo být Fender Telecaster.
Omlouvám se.
Místo Fender Rickenbecker, mělo být Fender Telecaster.
Omlouvám se.
Technics SL1210/SME3009,Ortofon A95, Jo No8,Yosegi, Pro-ject phono RS,Step Up trafo Ortofon Verto , Brassany, Vincent/Casea Lynx MK2, Xavian Carisma, Noble Audio Sunrise,
Furutech, VdH 501silver, Sroll, Mondiale2
Furutech, VdH 501silver, Sroll, Mondiale2
Re: Dasta
dasta
díky za včerejšek. Občerstvení jako vždy luxusní a rozšíření hudebních obzorů jakbysmet. Honza opět vytáhl pár desek které "musím mít"...
Hudebních zážitků ze včerejška mám hodně, ale AC/DC na jedné z nejlevnějších SPU (model Classic), tak to bylo pro mne TOP!
SPU přenosky jsou neskutečně návykové a opravdu doporučuji všem - pokud máte možnost, zkuste si je někde poslechnout. A ideálně ty nejobyčejnější na nějakých starých nahrávkách. Psát o tom jak hrají se totiž moc nedá. To se musí slyšet. A pak jste ztraceni jako já.
A jestli některé hrají hůř nebo líp? To se rozhodně říct nedá. Každá totiž hraje jinak a každá má něco do sebe. SPU Classic jsou opravdu neskutečné na původní presy. To co dokáží dostat z nahrávek Elly, Luise, Milese, ale i ACDC, Led Zeppelin atd je opravdu decberoucí. Ale když stejné nahrávky vydá nově např. Analog production, IMPEX atd, tak zde zase excelují modernější "výroční SPU". A je jedno, zda je to model 85 či 90, které jsme měli možnost poslouchat, nebo 95 či Century... Za mne je potřeba mít SPU alespoň dvě - jednu classic a druhou modernější. A pak přikupovat další a další . Já už nyní chápu, proč většina majitelů SPU nezůstává u jedné, ale mají celé sbírky. A taky začínám zjišťovat, že potřebuji další gramofon, nebo alespoň další ramínko
Každopádně nutno říct, že SPU není zvuk pro každého. Dovedu si představit, že zastánce přesného analytického zvuku dostane z SPU osypky stejně, jako když někde zahlédne lampy
díky za včerejšek. Občerstvení jako vždy luxusní a rozšíření hudebních obzorů jakbysmet. Honza opět vytáhl pár desek které "musím mít"...
Hudebních zážitků ze včerejška mám hodně, ale AC/DC na jedné z nejlevnějších SPU (model Classic), tak to bylo pro mne TOP!
SPU přenosky jsou neskutečně návykové a opravdu doporučuji všem - pokud máte možnost, zkuste si je někde poslechnout. A ideálně ty nejobyčejnější na nějakých starých nahrávkách. Psát o tom jak hrají se totiž moc nedá. To se musí slyšet. A pak jste ztraceni jako já.
A jestli některé hrají hůř nebo líp? To se rozhodně říct nedá. Každá totiž hraje jinak a každá má něco do sebe. SPU Classic jsou opravdu neskutečné na původní presy. To co dokáží dostat z nahrávek Elly, Luise, Milese, ale i ACDC, Led Zeppelin atd je opravdu decberoucí. Ale když stejné nahrávky vydá nově např. Analog production, IMPEX atd, tak zde zase excelují modernější "výroční SPU". A je jedno, zda je to model 85 či 90, které jsme měli možnost poslouchat, nebo 95 či Century... Za mne je potřeba mít SPU alespoň dvě - jednu classic a druhou modernější. A pak přikupovat další a další . Já už nyní chápu, proč většina majitelů SPU nezůstává u jedné, ale mají celé sbírky. A taky začínám zjišťovat, že potřebuji další gramofon, nebo alespoň další ramínko
Každopádně nutno říct, že SPU není zvuk pro každého. Dovedu si představit, že zastánce přesného analytického zvuku dostane z SPU osypky stejně, jako když někde zahlédne lampy
TT:Oracle,Garrard,Technics; TA:Glanz,Graham,FR64S,Thomas Schick; Přenosky:MySonicLab,SPU,Ortofon,Miyajima,Denon; Železo:Brinkmann,SculptureA,Consolidated,EAR,TRON,PRIMARE; Repro:Xavian; BIŽU:GMG,Furutech,AQ,Townshend,VDH,Balkan,Čajna
Re: Dasta
Som sa pobavil...
Ale chcem sa opýtať - bavíme sa o SPU ako celku /headshell/, podľa Dastových foto.
Výhodu alebo možnosť takého hrania samozrejme majú majitelia s vymeniteľným HS.
Moja otázka - tí čo majú pevné ramienko, vedeli by uvedený zvuk /najmä starších výliskov/ prehrať s touto vymeniteľnou SPU prenoskou?
Je to ako zo starej školy, eliptický hrot a tracking force 3 - 5g !!!!
https://respectphono.de/en/ortofon-spu- ... gUQAvD_BwE
Re: Dasta
SPU se dělá buď s domečkem (označováno jako G) pro majitele ramínek, umožňující výměnné "SME" headshelly. Pak se dělají verze bez domečku pro ty, co mají ostatní ramínka. Ty mají označení "N" (jako nahé ). jejich nabídka je ale mnohem skromnější a pokud vím, tak aktuálně jsou v nabídce tři takové - classic, kterou můžeš koupit ve verzi se sférickým hrotem anebo s eliptickým (to má u označení ještě písmeno E jako v tvém odkaze).
A pak se ještě dělá Royal, což je SPU s moderním hrotem replikant.
- jen pozor - když koupíš "N" přenosku, je potřeba koupit i adaptér pro uchycení na ramínko.
- a taky SPU nejsou vhodná pro lehká ramínka!
Stejně asi domluvím s ML, aby udělal samostatné SPU vlákno a tam sloučíme informace od SPU jak z vlákna "přenosky", tak i odsud :-)
A pak se ještě dělá Royal, což je SPU s moderním hrotem replikant.
- jen pozor - když koupíš "N" přenosku, je potřeba koupit i adaptér pro uchycení na ramínko.
- a taky SPU nejsou vhodná pro lehká ramínka!
Odpovím za DAsta - v poho :).
Stejně asi domluvím s ML, aby udělal samostatné SPU vlákno a tam sloučíme informace od SPU jak z vlákna "přenosky", tak i odsud :-)
TT:Oracle,Garrard,Technics; TA:Glanz,Graham,FR64S,Thomas Schick; Přenosky:MySonicLab,SPU,Ortofon,Miyajima,Denon; Železo:Brinkmann,SculptureA,Consolidated,EAR,TRON,PRIMARE; Repro:Xavian; BIŽU:GMG,Furutech,AQ,Townshend,VDH,Balkan,Čajna
Re: Dasta
Když už jsme u té osvěty tak existuje ještě jedna varianta SPU přenosek a to s označením "A". Tyto přenosky mají čtvercový domeček a jsou kratší než ty v domečku "G". Tyto přenosky jsou napřímo použitelné jen s nejstaršími ramínky Ortofon, EMT atd. Pro použití na klasickém ramínku, jak jej známe dnes, je potřeba použít APJ-A adaptér..
TT:Oracle,Garrard,Technics; TA:Glanz,Graham,FR64S,Thomas Schick; Přenosky:MySonicLab,SPU,Ortofon,Miyajima,Denon; Železo:Brinkmann,SculptureA,Consolidated,EAR,TRON,PRIMARE; Repro:Xavian; BIŽU:GMG,Furutech,AQ,Townshend,VDH,Balkan,Čajna
Re: Dasta
S typmi 309D a S rozhodne nie. Tieto ramienka majú japonskú geometriu a SPU k nim nepasujú. Mal som Xtension s ramienkom 309 D. Keď som presne nastavil vzdialenosť od špindlu po stred ramienka, tak k ideálnemu bodu hrotu na protractore chýbali 4 mm. Musel som posunúť o 4 mm celé ramienko dozadu, ale tým sa vlastne zmenila celá kružnica, ktorú hrot opisuje na LP. K prenoskám SPU vyvinuli v Ortofon nové ramienko typ TA 110 a TA 210.
Všeto čo píšem, je iba môj subjektívny názor.
Re: Dasta
Já bych se toho nebál. SPU jsme zkoušeli u Valderona na Ortofon rs-212d, což je 9" verze stejného ramínka a hrálo to fantasticky!
PS: Xtension není SPU.
PS: Xtension není SPU.
TT:Oracle,Garrard,Technics; TA:Glanz,Graham,FR64S,Thomas Schick; Přenosky:MySonicLab,SPU,Ortofon,Miyajima,Denon; Železo:Brinkmann,SculptureA,Consolidated,EAR,TRON,PRIMARE; Repro:Xavian; BIŽU:GMG,Furutech,AQ,Townshend,VDH,Balkan,Čajna
Re: Dasta
Aretax myslel asi Xpression
https://www.google.com/url?q=https://ww ... 03HfBqQ8L2
https://www.google.com/url?q=https://ww ... 03HfBqQ8L2
ProAcResponseD30
CanorTP106VR+KT88,Oppo105DCasea mk2+lineární zdroj,ProJect The Classic Renown tunning,Pioneer PL12D,Canor TP 206+,Canor PH2,EAT Jo No 8,SPU,Furugescu
MCH+:ProAc response center,MA RXFX silver,Primare 30.5
CanorTP106VR+KT88,Oppo105DCasea mk2+lineární zdroj,ProJect The Classic Renown tunning,Pioneer PL12D,Canor TP 206+,Canor PH2,EAT Jo No 8,SPU,Furugescu
MCH+:ProAc response center,MA RXFX silver,Primare 30.5
Re: Dasta
Řekl bych, že Aretax myslel gramofon Pro-Ject Xtension.terahera píše: ↑09 led 2021 18:51 Aretax myslel asi Xpression
https://www.google.com/url?q=https://ww ... 03HfBqQ8L2
Ortofon, Pro-Ject, Audiomat, Lumin, Spendor, NA, VDH, Nordost
Re: Dasta
Já tedy nic takového nikde v manuálu psáno nevidím. Jen doporučují jiné motážní vzdálenosti.
Navíc - vím co jsem u Valderona slyšel
Recommendations for Ortofon RS and AS tonearms
The AS-212S, AS-309S, RS-212D and RS-309D tonearms have “Japanese”-geometry, which will not
directly fit the normal Baerwald alignment. Baerwald alignment have zero tracking angle error at 66mm
and 120,9mm (below I use 121mm) distance from the center of the platter.
In the following I will use:
L as the effective length, i.e. distance stylus to tonearm pivot
D as the mounting distance, i.e. distance between tonearm pivot and platter center
Overhang will be the difference between L and D
Offset angle is the angle between the cartridge (in fact cantilever!) and the line from tonearm pivot to
stylus.
The mentioned arms will often be used with SPU’s in G-housing but of course also with cartridge on
headshell (HS). The big differences between the two cases are that for the SPU the effective length L and
the offset angle are fixed, whereas for the cartridge in headshell both L and the offset angle can be
adjusted be moving and twisting the cartridge in the headshell.
The recommendations below are made with one mounting distance that will fit both cases just
mentioned. Please note that the headshell values will give you the Baerwald alignment. Also please note
that the values for the SPU in the table are very close or equal to the values in the datasheet for the
tonearms.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
TT:Oracle,Garrard,Technics; TA:Glanz,Graham,FR64S,Thomas Schick; Přenosky:MySonicLab,SPU,Ortofon,Miyajima,Denon; Železo:Brinkmann,SculptureA,Consolidated,EAR,TRON,PRIMARE; Repro:Xavian; BIŽU:GMG,Furutech,AQ,Townshend,VDH,Balkan,Čajna
Re: Dasta
Presne tak. Trochu som to domotal. Mal som prenosku Xpression s ramienkom Ortofon 309 D na gramofóne Xtension 12".terahera píše: ↑09 led 2021 18:51 Aretax myslel asi Xpression
https://www.google.com/url?q=https://ww ... 03HfBqQ8L2
Sašo: čo sa týka ramienok 309 tak na tie naozaj SPU nepasujú. Aby si mal hrot presne v pracovnom bode, musíš, ako som písal, posunúť ramienko asi o 4 mm, teda zmeniť montážnu vzdialenosť. S prenoskou nič neurobíš, hrot sa posunúť nedá.
Všeto čo píšem, je iba môj subjektívny názor.
Re: Dasta
Keď som mal túto kombináciu, tak na moju požiadavku Ketos oslovili konštruktéra Ortofon, ktorý nám napísal, že ramienka radu 309 a 212 nie sú vzhľadom na ich geometriu (navrhovali a vyrábali ich v Jelco) vhodné pre prenosku Xpression, čo je vlastne kombinácia A95 a SPU, teda ani pre klasické SPU. Jediná možnosť, ako ich namontovať tak, aby hrot bol v správnej polohe je posunúť ich montážnu vzdialenosť cca o 4 mm dozadu.
Všeto čo píšem, je iba môj subjektívny názor.
Re: Dasta
S tímto souhlasím a je to přesně tak i psané v tabulce, co jsem uvedl výše
S tímto souhlasit nemohu. Viz výše - je to jen otázka montážní vzdálenosti...
Přes vše zde uvedené je ale praxe jiná. Na 9" raménku RS212 na gramofonu project Xtension hraje SPU (konkrétně SPU85) fantasticky!
TT:Oracle,Garrard,Technics; TA:Glanz,Graham,FR64S,Thomas Schick; Přenosky:MySonicLab,SPU,Ortofon,Miyajima,Denon; Železo:Brinkmann,SculptureA,Consolidated,EAR,TRON,PRIMARE; Repro:Xavian; BIŽU:GMG,Furutech,AQ,Townshend,VDH,Balkan,Čajna
Re: Dasta
Možno je to "od prenosky ku prenoske". Moja osobná skúsenosť je zas taká, že Ortofon Xpression k ramienku 309 D absolútne nepasuje. Najviac to bolo cítiť na výškach. Basy, priestor a dynamika boli excelentné, ale na výškach bol silný pokles. K ostatným typom SPU sa vyjadrovať nechcem, lebo som ich nepočul. Preto nemá zmysel, aby sme sa "dohadovali". Aj v tomto prípade platí "HIFI zákon", a to, že v hifi všetko platí a zároveň nič neplatí.
Všeto čo píšem, je iba môj subjektívny názor.
Re: Dasta
Minulý týden jsem ukončil upgrade svého gramofonu Technics SL1210mk2.
Na talíři je nyní Slipmat "Achromat" od Funk Firm tl. 5mm,který připomíná tvrzenou pěnu, ve které je spousta mikroskopických bublin. Tato podložka by měla zabránit tomu, aby se k přenosce nedostávaly rezonance z gramofonu.
Podobná podložka je i mezi headshellem a přenoskou ("Houdini"), ta zase zamezuje přenosu rezonancí z ramene do přenosky.
Slyšíte tedy samotnou přenosku.
Přínos ve zvuku je opravdu markantní, nechci popisovat žádná klišé, ale když to člověk slyší, tak si cvnkne. Přenoska s Houdinim je na speciál headshellu od Funk Firm, který je o 6 mm. vyšší, kvůli tloušťce Houdiniho.
Nejprve jsem nalepil na desku gramofonu, která je z hliníkové slitiny mosaznou desku tl. 4mm.Došlo ke zpevnění a rozjasnění zvuku, podobně, jako když dáte měděný slipmat.Na talíři je nyní Slipmat "Achromat" od Funk Firm tl. 5mm,který připomíná tvrzenou pěnu, ve které je spousta mikroskopických bublin. Tato podložka by měla zabránit tomu, aby se k přenosce nedostávaly rezonance z gramofonu.
Podobná podložka je i mezi headshellem a přenoskou ("Houdini"), ta zase zamezuje přenosu rezonancí z ramene do přenosky.
Slyšíte tedy samotnou přenosku.
Přínos ve zvuku je opravdu markantní, nechci popisovat žádná klišé, ale když to člověk slyší, tak si cvnkne. Přenoska s Houdinim je na speciál headshellu od Funk Firm, který je o 6 mm. vyšší, kvůli tloušťce Houdiniho.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Technics SL1210/SME3009,Ortofon A95, Jo No8,Yosegi, Pro-ject phono RS,Step Up trafo Ortofon Verto , Brassany, Vincent/Casea Lynx MK2, Xavian Carisma, Noble Audio Sunrise,
Furutech, VdH 501silver, Sroll, Mondiale2
Furutech, VdH 501silver, Sroll, Mondiale2
Re: Dasta
Paráda!
Teď už Technics pod tímto "dělem" pozná jen skutečně zkušené oko!
Jsem zvědav, jak se Houdini projeví u mne! Zatím jsem testnul Achromat a na Garrard asi zůstane, na Oracle vliv nulový...
Teď už Technics pod tímto "dělem" pozná jen skutečně zkušené oko!
Jsem zvědav, jak se Houdini projeví u mne! Zatím jsem testnul Achromat a na Garrard asi zůstane, na Oracle vliv nulový...
TT:Oracle,Garrard,Technics; TA:Glanz,Graham,FR64S,Thomas Schick; Přenosky:MySonicLab,SPU,Ortofon,Miyajima,Denon; Železo:Brinkmann,SculptureA,Consolidated,EAR,TRON,PRIMARE; Repro:Xavian; BIŽU:GMG,Furutech,AQ,Townshend,VDH,Balkan,Čajna
Re: Dasta
Původně jsem chtěl měnit talíř a ložisko, ale Saša našel tento způsob od Funk Firm, tak jsem radši, protože výsledek je opravdu vynikající a úpravy od Funk Firm cenově přívětivější.
Na fórech z venku píší, že tento způsob je efektivnější, než způsob, který jsem zamýšlel dříve.
Celkově tedy bylo na gramofonu provedeno:
Výměna ramene za SME3009s2 Improved.
Výměna napájecího přívodu za VdH Mainsserver.
Prodrátování ramene stříbrem VdH
Olejové tlumení ramene
Usazení do soklu z masivního dřeva
Magnetické nožky
Nový kryt z plexiskla
Mosazná platforma pod rameno
Bronzové ložisko ramene
Mosazná deska tl4mm
Achromat a Houdini vč headshellu od Funk Firm.
V průběhu upgrade od roku 2017 jsem vyměnil preamp Dynavector DV75mk2 za preamp Pro ject RS s akumulátorovým napájením a pořídil Step up trafo "Sculpture".
Děkuji tímto hlavně Sašovi, který mi spoustu věcí sehnal a pomohl realizovat a Luborovi za cenné rady.
Na fórech z venku píší, že tento způsob je efektivnější, než způsob, který jsem zamýšlel dříve.
Celkově tedy bylo na gramofonu provedeno:
Výměna ramene za SME3009s2 Improved.
Výměna napájecího přívodu za VdH Mainsserver.
Prodrátování ramene stříbrem VdH
Olejové tlumení ramene
Usazení do soklu z masivního dřeva
Magnetické nožky
Nový kryt z plexiskla
Mosazná platforma pod rameno
Bronzové ložisko ramene
Mosazná deska tl4mm
Achromat a Houdini vč headshellu od Funk Firm.
V průběhu upgrade od roku 2017 jsem vyměnil preamp Dynavector DV75mk2 za preamp Pro ject RS s akumulátorovým napájením a pořídil Step up trafo "Sculpture".
Děkuji tímto hlavně Sašovi, který mi spoustu věcí sehnal a pomohl realizovat a Luborovi za cenné rady.
Technics SL1210/SME3009,Ortofon A95, Jo No8,Yosegi, Pro-ject phono RS,Step Up trafo Ortofon Verto , Brassany, Vincent/Casea Lynx MK2, Xavian Carisma, Noble Audio Sunrise,
Furutech, VdH 501silver, Sroll, Mondiale2
Furutech, VdH 501silver, Sroll, Mondiale2
Re: Dasta
Sašo, mal som ramienko Ortofon 309 D aj S a prenosku Ortofon Xpression. Napriek posunutiu ramena o cca 4 mm sa ostatné parametre (nechce sa mi ich rozpisovať) jednoducho nedali nastaviť. A bolo to aj počuť na prenoske. Aj samotný konštruktér Ortofon nám potvrdil, že sa naozaj nedá ideálne nainštalovať a to práve kvôli geometrii ramienka (dotazovali sme sa cez Ketos).zabiny007 píše: ↑10 led 2021 00:19S tímto souhlasím a je to přesně tak i psané v tabulce, co jsem uvedl výše
S tímto souhlasit nemohu. Viz výše - je to jen otázka montážní vzdálenosti...
Přes vše zde uvedené je ale praxe jiná. Na 9" raménku RS212 na gramofonu project Xtension hraje SPU (konkrétně SPU85) fantasticky!
Všeto čo píšem, je iba môj subjektívny názor.
Re: Dasta
Sic jsme u Dasta OT, ale snad to nevadí...
S 12" ramenem RS 309D zkušenost nemám, ani s přenoskou Xpression. Já psal o SPU a zde mohu jen citovat sám sebe...
S 12" ramenem RS 309D zkušenost nemám, ani s přenoskou Xpression. Já psal o SPU a zde mohu jen citovat sám sebe...
Mimochodem, teď jsme nasadili u kamaráda jeho SPU na vintage rameno Ortofon RMG 309 a výsledek je famózní!Přes vše zde uvedené je ale praxe jiná. Na 9" raménku RS212 na gramofonu project Xtension hraje SPU (konkrétně SPU85) fantasticky!
TT:Oracle,Garrard,Technics; TA:Glanz,Graham,FR64S,Thomas Schick; Přenosky:MySonicLab,SPU,Ortofon,Miyajima,Denon; Železo:Brinkmann,SculptureA,Consolidated,EAR,TRON,PRIMARE; Repro:Xavian; BIŽU:GMG,Furutech,AQ,Townshend,VDH,Balkan,Čajna
Re: Dasta
Člověk by řekl analog, jednoduché analogové řešení, jedeme a super, ALE....koukám, že je to fakt velká věda kam se to posouvá. Už se těším, až budu mít víc času a budu objíždět fandy analogu. Bude to asi dost šok, slyšet jak hraje analog ve vytuněných domácích sestavách. Věřím, že na starý kolena taky něco zkusím, protože starej dobrej bigboš se musí hrát na analogu, o tom není pochyb. Přeji hodně skvělých zážitků. "Music is the best"
EP reprosoustavy + SE-833 MX Challenge + Lampizator Pacific + Pink Faun 2.16x/ultra + Sroll Purity Quntum system + 2x SoTM sNH-10G + Ediscreation LPS, AAI Maestozo LAN, Cryo Ref. Cora kabely od EP , Kraut Gold pro Aes/ebu
Re: Dasta
To asi ne, ale něco takového naznačuje Audiodrom.
EP reprosoustavy + SE-833 MX Challenge + Lampizator Pacific + Pink Faun 2.16x/ultra + Sroll Purity Quntum system + 2x SoTM sNH-10G + Ediscreation LPS, AAI Maestozo LAN, Cryo Ref. Cora kabely od EP , Kraut Gold pro Aes/ebu
Re: Dasta
Analog - to je hračka pre "veľkých". Je tam nekonečne veľa možností a stále je čo objavovať. Stačí posunúť prenosku v headsheli o 1 mm a zvuk je iný. Je to pre tých, ktorí majú radi hudbu a zároveň sa chcú hrať.zappa píše: ↑15 bře 2021 21:38 Člověk by řekl analog, jednoduché analogové řešení, jedeme a super, ALE....koukám, že je to fakt velká věda kam se to posouvá. Už se těším, až budu mít víc času a budu objíždět fandy analogu. Bude to asi dost šok, slyšet jak hraje analog ve vytuněných domácích sestavách. Věřím, že na starý kolena taky něco zkusím, protože starej dobrej bigboš se musí hrát na analogu, o tom není pochyb. Přeji hodně skvělých zážitků. "Music is the best"
Všeto čo píšem, je iba môj subjektívny názor.
Re: Dasta
Honzo mas to super a gratulujem.
OT: Ja som mal 3mm achromat a nahradil som ho DIY slipmatom z hladenice, ktoru som si troska upravil. Natom mam polozeny ten hybridny tanier od teba a nastavene VTA.
OT: Ja som mal 3mm achromat a nahradil som ho DIY slipmatom z hladenice, ktoru som si troska upravil. Natom mam polozeny ten hybridny tanier od teba a nastavene VTA.
Gramo: Denon DP-80 DasPlinth, Ramena:Bokrand 12”,Denon DA-309 10”,Prenosky: AT33MonoAnni, EMT JSD6G, Phono: PJ RS + LPS (Rix), SUT: Entre ET-100 (MySonicLab), Preamp: SPX 2010, Koncak: SPX A40 (A class), Repro: STH12 , Filter: NA, Kable: Rix,NA,Viborg,YT
Re: Dasta
Petarda Honzo, je čas se opět stavit
Bedny: Aurum Cantus V3M, Zesilovač: BC Acoustique EX362D-casea, Převodník: ,Casea Lynx MK II
Cd přehrávače: Denon SACD 2000
Kabely: Viablue,Furutech,Audioqest,Chord,Lessloss
Ethernet: Chord + Viablue
Filtrace: RDacoustic
Cd přehrávače: Denon SACD 2000
Kabely: Viablue,Furutech,Audioqest,Chord,Lessloss
Ethernet: Chord + Viablue
Filtrace: RDacoustic
Re: Dasta
Děkuji kolegové,
dnes jsem ještě provedl poslední úpravu, která se zvukem nesouvisí (mosazné krytky tlačítek) Takto vypadá nyní Další přírůstek je lišta Furugrescu v domečku se zátěží
dnes jsem ještě provedl poslední úpravu, která se zvukem nesouvisí (mosazné krytky tlačítek) Takto vypadá nyní Další přírůstek je lišta Furugrescu v domečku se zátěží
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Technics SL1210/SME3009,Ortofon A95, Jo No8,Yosegi, Pro-ject phono RS,Step Up trafo Ortofon Verto , Brassany, Vincent/Casea Lynx MK2, Xavian Carisma, Noble Audio Sunrise,
Furutech, VdH 501silver, Sroll, Mondiale2
Furutech, VdH 501silver, Sroll, Mondiale2
Re: Dasta
Tome,
až skončí ta záležitost s pohybem pouze v rámci okresu, tak zajeď poslechnout.
až skončí ta záležitost s pohybem pouze v rámci okresu, tak zajeď poslechnout.
Technics SL1210/SME3009,Ortofon A95, Jo No8,Yosegi, Pro-ject phono RS,Step Up trafo Ortofon Verto , Brassany, Vincent/Casea Lynx MK2, Xavian Carisma, Noble Audio Sunrise,
Furutech, VdH 501silver, Sroll, Mondiale2
Furutech, VdH 501silver, Sroll, Mondiale2
Re: Dasta
Dneska cestou z Brna, jsem se zastavil na krátký poslech a pokec u Honzy, byl jsem zvědav hlavně na Technics ( který jsem v začátku upgrade překabeloval a osadil ramínkem SME ), jak jsem psal už jen člověk pozná , že je to Technics jen podle talíře ), jinak neskutečně krásný a každému doporučuji poslech -- dle mého jeden z top zvuků gramofonů a to jsem jich mnoho slyšel a měl doma na servisu. Když mi Honza pustil první vydání Queen -- Game -- tak mi padla brada -- ten zvuk je dynamický, tvrdé basy -- kdyby sem tam to neprasklo , tak jako DVD-A -- které považuji za referenci od této grupy. Potom také nějaký JAZZ na efekt, Pink Floyd .
Před odjezdem mi pustil CD, dobré , ale LP je u Honzy fakt zážitek.
Děkuji za občerstvení a rád jsem Tě po delším čase viděl.
Před odjezdem mi pustil CD, dobré , ale LP je u Honzy fakt zážitek.
Děkuji za občerstvení a rád jsem Tě po delším čase viděl.
Re: Dasta
I já děkuji, vždy rád vidím přátelé.
Vrátím se ke zvuku gramofonu.
Musím se přiznat, že nebýt pomoci hlavně Saši, nikdy bych se k takovému zvuku nedostal. Díky jeho veliké technické erudici, umění nastavení na maximální přesnost a schopnost sehnat téměř vše, to vše se promítá do výsledného efektu.
Též sdílení zkušeností se stejně postiženými, jako např. terahera, valderon a cenné rady od Lubora, který má problematiku jak se co na gramofonu chová zmáknutou tak, že spoustu věcí si ani v žádné publikaci nepřečtete.
Těmto přátelům a jejich nezištné pomoci musím poděkovat za konečný výsledek.
Jsem rád, že jim aspoň na oplátku můžu zařídit nějaký výrobek z mědi, nebo jiných kovů.
Děkuji přátelé.
Vrátím se ke zvuku gramofonu.
Musím se přiznat, že nebýt pomoci hlavně Saši, nikdy bych se k takovému zvuku nedostal. Díky jeho veliké technické erudici, umění nastavení na maximální přesnost a schopnost sehnat téměř vše, to vše se promítá do výsledného efektu.
Též sdílení zkušeností se stejně postiženými, jako např. terahera, valderon a cenné rady od Lubora, který má problematiku jak se co na gramofonu chová zmáknutou tak, že spoustu věcí si ani v žádné publikaci nepřečtete.
Těmto přátelům a jejich nezištné pomoci musím poděkovat za konečný výsledek.
Jsem rád, že jim aspoň na oplátku můžu zařídit nějaký výrobek z mědi, nebo jiných kovů.
Děkuji přátelé.
Technics SL1210/SME3009,Ortofon A95, Jo No8,Yosegi, Pro-ject phono RS,Step Up trafo Ortofon Verto , Brassany, Vincent/Casea Lynx MK2, Xavian Carisma, Noble Audio Sunrise,
Furutech, VdH 501silver, Sroll, Mondiale2
Furutech, VdH 501silver, Sroll, Mondiale2
Re: Dasta
JJ, Honzo, i já děkuji, tvoje kovovýrobky jsou ozdobou mého Garrarda !
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
TT:Oracle,Garrard,Technics; TA:Glanz,Graham,FR64S,Thomas Schick; Přenosky:MySonicLab,SPU,Ortofon,Miyajima,Denon; Železo:Brinkmann,SculptureA,Consolidated,EAR,TRON,PRIMARE; Repro:Xavian; BIŽU:GMG,Furutech,AQ,Townshend,VDH,Balkan,Čajna